تودیع و معارفه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند

آیین تودیع و معارفه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند برگزار شد.

صبح امروز آیین تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند در سالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان زرند و با حضور حبیب الله خنجری، فرماندار شهرستان زرند، احمد نخعی، مشاور ویژه استاندار کرمان، احمد وفایی، قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، ضیاءالدینی، مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، صادق زاده معاون فرماندار شهرستان و برخی از روسای ادارات شهرستان زرند و جمعی از هنرمندان و هنردوستان شهرستان زرند برگزار شد.

به گزارش “صدای زرند“، در ابتدای این جلسه جناب آقای خنجری، فرماندر شهرستان زرند ضمن یاد و خاطر شهدای ایران اسلامی و درود بر روح پر فطوح امام خمینی (ره) و خیرمقدم به حاضرین در جلسه: دهه امامت و ولایت و نیز عید سعید غدیر خم را تبریک گفت.

وی در ادامه بیان داشت: امید است خداوند این توفیق را نصیب تمامی مسئولین ایران اسلامی کند که از عاملین به اجرای دستورات حضرت امیرالمومنین (ع) باشیم و بتوانیم در رفتار و کردارمان به همان گونه­ ای رفتار کنیم که امام علی طی نامه­ ای از مالک اشتر، فرماندار و زماندار وقت مصر خواسته بودند.

سپس احمد وفایی، قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات جناب آقای محسن محمدی نژاد ریاست پیشین اداره ارشاد اسلامی و سرکار خانم عفت امیری، سرپرست این اداره جناب آقای احمد رشیدی را به عنوان ریاست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند معرفی و برای ایشان آرزوی موفقیت در این عرصه نمود.

وفایی با بیان حدیثی از رسول اکرم (ص) در باب امید، بیان داشت: ما این امید را داریم که روزهای بهتری را در عرصه فرهنگ و هنر استان را شاهد باشیم و امیدواریم که همه شما و با هماهنگی و همکاری که دارید بتوانید موجب هرچه بیشتر بارور شدن شاخص های فرهنگی و هنری شهرستان زرند که شهرستانی نمونه ای در حوزه فرهنگ و هنر می­ باشد، شود و شاهد نام آوری هنرمندان این شهرستان در عرصه استانی و ملی باشیم.

در ادامه سجاد منصوری به عنوان یکی از هنرمندان نمایشی و نماینده هنرمندان شهرستان زرند در این جلسه ضمن تشکر از ریاست پیشین و و تشکر ویژه از سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان زرند ابراز امیدواری کرد که با حضور جناب آقای رشیدی بتوانیم شرایط بهتری را برای عرصه فرهنگ و هنر شهرستان شاهد باشیم.

همچنین سرکار خانم عفت امیری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان زرند ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور حاضرین در این جلسه گزارشی کوتاه از دوره حضور خود دراین اداره را قرائت نمود و با تبریک به جناب آقای احمد رشیدی، برای ایشان آرزوی موفقیت در این عرصه نمود.

در پایان جلسه با تقدیم حکم ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند به جناب آقای احمد رشیدی، ایشان به طور رسمی ریاست این اداره را عهده دار شدند. متن کامل این حکم که به شرح زیر می باشد در این جلسه قرائت شد:

جناب آقای احمد رشیدی زرندی

سلام علیکم

در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده است و در ایامی که رویکرد سازنده دولت تدبیر و امید جامعه فرهنگی و هنری را به تحولی عظیم در توسعه فرهنگ و هنر کشور امیدوار نموده و این امید بار مسئولیت همه ما را افزون ساخته است؛ به موجب این ابلاغ جنابعالی را که از تعهد، درایت و تجربیات ارزنده برخوردارید به سمت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند منصوب می نمایم.

رسالت خطیری که انتظار دارم با نظرداشت اصول مستحکمی چون تلاش در جهت معاضدت و هم اندیشی با صاحبان اندیشه و هنرمندان، شناخت و معرفی استعدادهای فرهنگی و هنری شهرستان، واگذاری تصدی های دولت به بخش خصوصی، تسری و نشر مبانی ارزشی در جامعه، نظارت مجدانه بر مراکز و ساختارهای فرهنگی و هنری در راستای گسترش و توسعه فرهنگ و هنر در آن شهرستان با تمامی توان، به آن اهتمام ورزید.

توفیق و سربلندی روز افزون تان را از در گاه خداوند تبارک و تعالی خواستارم.

فرشید فلاح

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان

گزارش تصویری این مراسم را می توانید در اینجا مشاهده نمایید.


پی نوشت:

سایت خبری تحلیلی صدای زرند نیز بر خود لازم می داند ضمن تشکر از زحمات جناب آقای محسن محمدی نژاد و سرکار خانم عفت امیری، به جناب آقای احمد رشیدی این انتخاب شایسه را تبریک عرض نماید و مطمئن خواهیم بود که با حضور حضرتعالی شاهد پیشرفت های چشم گیری در عرصه فرهنگ و هنر شهرستان زرند خواهیم بود.