مرگ یک نفر و مجروح شدن ۳ سرباز در مانور گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در شهرستان زرند (+فیلم حادثه)

روز گذشته در طی مانوری که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در شهرستان زرند برگزار می شد، در عملیات راپل، در اثر سقوط جعبه حامل ۴ سرباز تکاور از ارتفاع تقریبی ۳۰ متری، ۱ نفر از این سربازان جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز دارای مجروحیت شکستگی دست و پا شدند.

روز گذشته در طی مانوری که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در شهرستان زرند برگزار می شد، در عملیات راپل، در اثر سقوط جعبه حامل ۴ سرباز تکاور از ارتفاع تقریبی ۳۰ متری، ۱ نفر از این سربازان جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز دچار مجروحیت شکستگی دست و پا شدند.

به گزارش “صدای زرند“، روز گذشته به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی مانوری با حضور یک گردان از شهرستان کرمان در شهر زرند برگزار می شود که در طی حادثه ای در این مانور یک سرباز جان خود را از دست داد.

حبیب الله خنجری، فرماندار شهرستان زرند در گفتگو با سایت صدای زرند ضمن تسلیت به خانواده سرباز فوت شده در این مانور و آرزوی سلامتی برای سه سرباز دیگر اعلام کرد: هم اکنون ما به دنبال دلیل این حادثه هستیم و خبرهای کامل این حادثه به زودی اعلام خواهد شد.

دکتر حسین امیری خانمکانی، نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان نیز در گفتگو با صدای زرند، ضمن تایید این خبر اعلام کرد: متاسفانه روز گذشته در عملیات راپل که با همکاری یک گردان از شهرستان کرمان در زرند برگزار می شد در طی سقوط جعبه حامل چهار سرباز تکاور نیروی انتظامی از ارتفاع زیاد یک نفر از این سربازان که از اهالی شهرستان شهربابک بود، جان خود را از دست داده است.

نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان با تسلیت به خانواده سرباز جان باخته در این مانور و نیز تسلیت به خانواده نیروی انتظامی برای این حادثه اظهار داشت: در صحبتی که با سرهنگ چوگانی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داشته ام؛ ایشان حال سه سرباز مجروح این حادثه را مناسب گزارش کردند و گفتند به امید خدا سه فرد مجروح سلامتی خود را باز خواهند یافت.

اما خبرهای غیر رسمی از افراد حاضر در این مانور، حاکی از آن است که بعد از سقوط جعبه، دو نفر از چهار سرباز حاضر در این حادثه حال چندان مناسبی نداشته اند که هر چهار سرباز بلافاصله به بیمارستان سینا شهرستان زرند منتقل شده اند و اخبار موجود تا این لحظه کشته شدن یکی از این سربازان را تایید می کند.

به گزارش بابک آنلاین سرباز جان باخته رضا کافی فرزند غلامحسین می باشد که در نیروی انتظامی کرمان مشغول به کار بوده است.

در زیر می توانید فیلم لحظه سقوط جعبه حامل این سربازان را مشاهده نمایید.