معرفی کتاب ره یافتگان کوی یار از وجیهه پور ده شیخی

کتاب ارزشمند ” ره یافتگان کوی یار جلد ۲ ” به نگارندگی وجیهه پور ده شیخی شامل زندگی نامه ، سر گذشت ، و خاطرات و اخلاقیات ۵۴ شهید منطقه خانوک و حمیدیه منتشر شد.

کتاب ارزشمند ” ره یافتگان کوی یار جلد ۲ ” به نگارندگی وجیهه پور ده شیخی شامل زندگی نامه ، سر گذشت ، و خاطرات و اخلاقیات ۵۴ شهید منطقه خانوک و حمیدیه منتشر شد.

 

 

کتاب ره یافتگان کوی یار

 

به گزارش صدای زرند ، کتاب ارزشمند ” ره یافتگان کوی یار جلد ۲ ” به نگارندگی وجیهه پور ده شیخی شامل زندگی نامه ، سر گذشت ، و خاطرات و اخلاقیات ۵۴ شهید منطقه خانوک و حمیدیه منتشر شد.

 

 

به همت بخش پژوهشی موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدا زرند نسخه دوم از مجموعه کتب شهدا مناطق زرند در مراسم یادواره شهدا شهر خانوک رونمایی شد.

 

 

این کتاب شامل زندگی نامه ، سر گذشت ، و خاطرات و اخلاقیات ۵۴ شهید منطقه خانوک و حمیدیه میباشد که در ۶۰۰ صفحه تدوین و منتشر گردیده است

 

 

لازم به ذکر است ، نسخه اول این مجموعه در فروردین ۹۳ شامل زندگی نامه و سرگذشت شهدا منطقه بهشت وحدت زرند منتشر شد.

 

 

نامه ای از طرف سردار حاج قاسم سلیمانی به گرداورندگان این کتاب ارسال شده است، که به عنوان مقدمه این کتاب گرانبها و ارزشمند قرار گرفته است. که به شرح زیر است :

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاهَ الدُّنْیَا بِالآخِرَهِ وَمَن یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللّهِ فَیُقْتَلْ أَو یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا

 

 

 

آنچه انسان را در غم آن چهره های دل ربا، آرامش می بخشد و پیوند گسسته ی ظاهری را اتصال می دهد; چاپ، نشر و ذکر خاطرات و دل مشغولی ها و به تصویر کشاندن آن امیران بهشت معنویت و عبودیت است.

 

 

 

 

شهرستان زرند، قمر کرمان در بسیج همت های گوناگون است.

گسیل بیش از ۱۲۰۰۰ نفر رزمنده و تقدیم بیش از ۷۰۰ شهید و ۲۱۱۸ نفر جانباز و بیش از ۱۳۰ آزاده ، نشان همت بلند این مردم ایثارگر پرور می باشد.

 

 

 

شهداء و مجاهدین زرند، بنیان گذاران بخش های مهم و پر تاثیر لشکر ثارالله، آن شمشیر برنده ولایت و نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس بودند. تیپ زرهی ۳۸ ذوالفقار ، گردان ۴۱۱ سید الشهداء (علیه السلام)، حضور موثر در واحدهای مهندسی، اطلاعات،تخریب،مخابرات،فرماندهی خطوط مقدم و مسئولیت های عملیات لشکر ثارالله، نمونه ای از اثر گذاری جدی مردم و جوانان غیور این شهرستان در دوران دفاع مقدس می باشد.

 

 

پشتیبان های کم نظیر مردم زرند از جبهه های جنگ، ارسال پیوسته ی کاروان های اهدایی کمک ها و اعزام هزاران نیروی متخصص زبده و مورد نیاز جبهه، موجب شد، لشکر ثارالله را پیوسته غنی و در صحنه ی رزم، آماده نگه دارد.

 

 

وجود جوانانی همانند علی عرب ، با کوله پشتی آتش گرفته بر شانه هایش و کلمات تکان دهنده ی او در آخرین لحظات حیات طیبه ی خود، حسن سلطانی ، ماشاالله رشیدی ، محمدرضا قربان زاده، زادخوش ، عربنژادها ، اسدی ها و صدها شهید دیگر به همراه طلبه های عمامه به سر جلودار خط شکن، الگو و اسوه های ابدی ملت ایران و منشاء افتخار و سربلندی همیشگی مردم شهرستان زرند خواهند بود.

 

 

زرند ، معسکری آماده بود که خود را در امتحان های سخت در دفاع از اسلام ، تشیع و جمهوری اسلامی ، سرافراز و سربلند نشان داد.

 

 

آنچه در این کتاب و کتاب های دیگر نوشته می شود، ظاهری ناقص است از هزاران حقیقت تکان دهنده ی کشف نشده و مشعلی برای جویندگان طریق حقیقت، پاکی معنویت و جویندگان لقاء الهی.

 

 

از خداوند سبحان خواستارم ما را در اشتعال این مشعل های فروزان در مسیر نورانی آن انسان های همیشه جاویدان، به کاروان آنان متصل فرماید.

 

قاسم سلیمانی

۱۰/۰۹/۱۳۹۳

 

 

جهت اطلاعات بیشتر و جهت خرید میتوانید با شماره ۰۹۱۳۷۵۸۹۱۶۲ تماس حاصل نمایید.

 

انتهای پیام/