چهلم ۲ شهید گمنام بوستان شهداء زرند در روز ۲۷ آذرماه برگزار می شود

با توجه به نزدیک شدن به چهلمین روز خاکسپاری دو شهید گمنام بوستان شهداء زرند، تاریخ برگزاری مراسم چهلم شهدا، روز ۲۷ آذرماه مصادف با ۲۵ صفر انتخاب شد.

با توجه به نزدیک شدن به چهلمین روز خاکسپاری دو شهید گمنام بوستان شهداء زرند، تاریخ برگزاری مراسم چهلم شهدا، روز ۲۷ آذرماه مصادف با ۲۵ صفر انتخاب شد.

 

 

40-Shohada-Gomnam_ (5)

 

به گزارش صدای زرند ، جلسه هماهنگی مراسم چهلم دو شهید گمنام بوستان شهداء زرند با حضور خنجری فرماندار ، سرهنگ زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، ضیاالدینی موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدا زرند، زمانی سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زرند ، نماینده دفتر امام جمعه ، نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر در محل دفتر شورای اسلامی شهر زرند برگزار شد.

 

 

در این جلسه که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، پس از بحث و تبادل نظر اعضا در خصوص نقاط قوت و ضعف مراسم تشییع و تدفین شهدا، موضوع تاریخ و نحوه برگزاری مراسم چهلم شهدای گمنام مطرح و مقرر شد این مراسم در تاریخ ۲۷ آذرماه ساعت ۱۴ در جوار گلزار شهدای گمنام در بوستان شهداء زرند با سخنرانی آیت الله خاتمی برگزار گردد.

 

 

خنجری فرماندار زرند به برنامه ریزی بهتر و شایسته مراسم چهلم شهدای گمنام پرداخت و گفت: حقیقتاً این مردم با این استقبال و بی نظیر خود از شهدا گمنام نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در وجود آنها زنده تر و پایدارتر خواهند ماند.

 

 

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: وجود این دو شهید گمنام و دیگر شهدای شهرستان زرند مایه برکت، دمیده شدن بیشتر روح معنویت، افتخاری بزرگ و توفیق الهی برای مردم این شهر است.
فرماندار زرند تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم با خلوص و جدّیت در کارها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زمینه استفاده مردم از سرچشمه ها و فیوضات معنوی را در کنار مزار شهدای گمنام فراهم نماییم.

 

 

لازم به ذکر است در روز ۱۰ آبان ۹۳ طی یک حضور حماسی و با شکوه، ۲ شهید گمنام در بوستان شهداء زرند واقع در خیابان تختی به خاک سپرده شدند.

 

 

40-Shohada-Gomnam_ (4)

40-Shohada-Gomnam_ (3)

40-Shohada-Gomnam_ (2)

40-Shohada-Gomnam_ (1)

 

 

انتهای پیام/