سالانه عکس کرمان در دانشگاه آزاد اسلامی زرند برگزار شد

سالانه عکس کرمان در دانشگاه آزاد اسلامی زرند با حضور علی صادق زاده معاون فرماندار زرند برگزار شد.

سالانه عکس کرمان در دانشگاه آزاد اسلامی زرند با حضور علی صادق زاده معاون فرماندار زرند برگزار شد.

 

سالانه عکس کرمان


به گزارش صدای زرند ، با حضور جمعی از هنرمندان، دانشجویان و علاقمندان به هنر عکاسی اولین سالانه عکس کرمان در گالری شهید آوینی این دانشگاه برگزار و ۵۰ اثر برگزیده عکاسان کرمان در معرض دید علاقمندان و مشتاقان به این رشته هنری قرار گرفت.

 
در این مراسم دکتر کاظم نعمت الله زاده ماهانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند ضمن قدردانی از حضور صمیمی هنرمندان، مسئولین شهرستان و سایر علاقمندان در این رویداد هنری گفت: هنر عکاسی تکمیل هنر نقاشی بوده و تأثیر پیدایش عکاسی بر روند ادامه ی نقاشی را نمی توان کتمان کرد. باید گفت  که عکاسی در زمینه هایی به صورت غیر مستقیم از نقاشی حمایت کرد و به نقاشان این اجازه را داد که تصویری از طرح های خود را داشته باشند تا سر فرصت در آتلیه یا محل کار خود با ذهنی بازتر و آرامش بیشتری به خلق اثر خود بپردازند.

 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرندافزود: عکاسی بیشتر از نقاشی در شبیه سازی موفق به نظر می رسید و هم چنین قابلیت شکار لحظه ها را فراهم می کرد که نقاشی از انجام آن عاجز بود.

 
وی اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری دو جشنواره بزرگ عکس در سنوات گذشته باب ورود به این هنر ماندگار را باز کرده و در ادامه نیز قطعا در حمایت از این رشته هنری تلاش خواهدکرد.

 
ماهانی ضمن قدردانی از هنرمندان شرکت کننده در آیین افتتاحیه این نمایشگاه جهت پربارتر شدن این رشته و تلاش برای جذب دانشجویان علاقمند اعلام آمادگی کرد.

 
در ادامه حمید قنبری رییس انجمن عکاسان حرفه ای کرمان ضمن قدردانی از توجه دانشگاه آزاد اسلامی زرند در توجه به هنرهای تصویری و خصوصا عکاسی اظهار امیدواری کرد این تلاش ها و توجهات به پیشرفت روز افزون این هنر در میان قشر جوان دانشجو کمک بیشتری کند.

 
علی صادق زاده معاون فرماندار زرند نیز در پایان زرند را به عنوان شهر صنعتی زرند که دارای پتانسیل های گردشگری و طبیعت بکر در سطح استان کرمان است میتواند زمینه معرفی بیشتر ظرفیت های مردم شناختی این خطه ازسرزمین اسلامی مان را برای هنرمندان عکاسی فراهم آورده و در این راستا شهرستان نیز از همه امکانات خود استفاده خواهد کرد.

 
در پایان شرکت کنندگان ضمن افتتاح این نمایشگاه از آثار هنرمندان استان کرمان بازدیدکردند.

 

سالانه عکس کرمان

سالانه عکس کرمان

سالانه عکس کرمان

سالانه عکس کرمان

 

 

خبرنگار صدای زرند : مسعود لشکری

انتهای پیام/