سرقت مسلحانه شبانه از مزرعه یک وکیل دادگستری/ دزدان پسته بردند!

دزدان مسلح در حمله شبانه به مزرعه یک وکیل دادگستری در اطراف ساوه ۱۲۰ گونی پسته فرآوری شده به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان را سرقت کردند.

دزدان مسلح در حمله شبانه به مزرعه یک وکیل دادگستری در اطراف ساوه ۱۲۰ گونی پسته فرآوری شده به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان را سرقت کردند.

 

سرقت مسلحانه شبانه از مزرعه یک وکیل دادگستری/ دزدان پسته بردند!

 

به گزارش صدای زرند به نقل از خبرآنلاین، نعمت احمدی، وکیل پایه یک دادگستری در این‌باره گفت: مزرعه کوچکی در اطراف شهر ساوه دارم که شامل باغ پسته و یک کارگاه فرآوری محصول و انبار نگهداری است. چند شب قبل صدها کیلو پسته را در گونی‌های بزرگ بسته‌بندی کرده و آنها را در انبار مزرعه گذاشته بودیم تا برای فروش و توزیع به تهران منتقل کنیم، اما به دلیل اینکه یکی دو روز تعطیل رسمی داشتیم، کارگرها به مرخصی رفته و فقط ۲ نفر از نگهبانان انبار به همراه من و همسرم در مزرعه بودیم. نیمه‌های شب حادثه با شنیدن صدای پارس سگ‌های نگهبان از خانه بیرون آمدم، اما مورد مشکوکی ندیدم و به اتاق برگشتم. اما صبح روز بعد که برای سرکشی به انبار رفتم، با صحنه عجیبی روبه‌رو شدم که شوکه‌ام کرد. انبار خالی و دست و پا و دهان نگهبان‌ها با نوارچسب بسته شده بود. پس از آزاد کردن نگهبان‌ها، آنها گفتند که نیمه‌شب پنج مرد مسلح وارد انبار شده و پس از بستن دست و پای آنها، گونی‌های پسته را سرقت کرده و با دو دستگاه کامیون از محل گریخته‌اند.

 
احمدی در ادامه گفت: با اعلام موضوع به مأموران پلیس، ساعتی بعد کارآگاهان اداره آگاهی ساوه برای تحقیقات به محل سرقت آمدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که دزدان مسلح قصد داشتند با خوراندن گوشت مسموم به سگ‌ها آنها را بی‌هوش کنند، اما چون سگ‌ها تربیت شده بودند، گوشت‌ها را نخورده بودند. در ادامه نیز مشخص شد ۱۲۳ گونی پسته به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان سرقت شده است.

 
وی در ادامه گفت: امیدوارم مسئولان انتظامی کشور با جدیت بیشتری به موضوع امنیت مردم و جرم سرقت توجه کنند تا دزدان به راحتی اموال مردم را به تاراج نبرند.

 
احمدی گفت: متأسفانه چند روز بعد از این حادثه نیز اتفاق عجیب دیگری برایم رخ داد که تأسف مرا دوچندان کرد. در حالی که حوالی بعد از ظهر در دفتر کارم تنها بودم، سر و صدای عجیبی از داخل دستشویی شنیدم. چند دقیقه بعد که به آنجا رفتم، متوجه سرقت سرشیرهای آب دستشویی شدم. برایم خیلی عجیب بود که در روز روشن کسی جرأت کرده وارد محل کار من آن هم در مرکز تهران شود و به راحتی دو عدد سرشیر آب را که ارزش چندانی هم ندارد، سرقت کند و این بسیار تأسف‌بار است.

 

انتهای پیام/