شب است و بیدار ماندن….

شب است و بیدار ماندن بیمار !بیماری که درد ها در وجودش رخنه کرده اند و شب و روز برایش درد به خوبی معنی می شود و معنای رنج را دیگر در کتابها و داستانها نمی جوید .شاید اینگونه بداند میوه ی سلامتی که در سبد تن داشت خیلی شیرین بود.؟

13870702081

صدای زرند – عباس هرارانی پور : شب است و بیدار ماندن بیمار ! بیماری که درد ها در وجودش رخنه کرده اند  و شب و روز برایش درد به خوبی معنی می شود و معنای رنج را دیگر در کتابها و داستانها نمی جوید .شاید اینگونه بداند میوه ی سلامتی که در سبد تن داشت خیلی شیرین بود.؟


شب است و بیدار ماندن مادر! مادری که حرارت تن نوزاد تب دارش از گرمای آغوش پر مهرش فزونی گرفته ودل نازک  مادری را گداخته .مادر با یک دست نوزاد را به سینه چسپانده و دستی دیگر رو به آسمان بلند دارد .دریای مهربانینگاهی به صورت گل زردش و نگاهی به بالا و خداوند نگاهی به هر دو …
شب است وبیدار ماندن عاشق ! عاشقی که عشق معشوق خواب را از چشمانش ربوده ،عاشقی که با یار سکوت کرده گفتگو دارد ،گاه در سجده و گاهی در رکوع!
سجاده کوچکش در معنی زمین را می پوشاندو قطره اشکش دریا را خجل می سازد،سیاهی شب هم نتوانسته بر چشم حقیقت بینش پرده بکشد .وآنگاه که نام مقدس ربوبیت لبانش را زینت می بخشد ،دنیا به وجودش مباحات می ورزد.

 

انتهای پیام/