ضرورت همکاری روابط عمومی ادارات کوهبنان با رسانه ها (خبر آرشیوی)

پاسخگویی و ارتباط با رسانه ها دو اصل از اصول مهم است اما در شهرستان کوهبنان علی رغم وجود چند سایت فعال در فضای مجازی ارتباط روابط عمومی‌ها با آنها بسیار کم است و دلیل آن ناتوانی مسئولان روابط عمومی ها در تعامل با رسانه‌ها می باشد.

مسوولان کوهبنان باید بدانند روابط عمومی خوب، موثر و حرفه‌ای می تواند بازوی قوی آنها باشد و در نهایت به تحقق رسالت سازمانشان کمک وافری نماید.

 

extract_image.php

 

 

صدای زرند: امروزه در بسیاری از کشورهای در حال توسعه به روابط عمومی به عنوان یک علم، یک هنر و یک شغل نگاه می‌شود و همین است که روابط عمومی در آنجا رشد بسیاری داشته است اما متاسفانه در شهرستان کوهبنان هنوز روابط عمومی‌ها وظایف اصلی و حرفه ای خود را آن‌طور که باید نمی‌دانند و به آن عمل نمی کنند و این  ریشه در بی توجهی مدیران سازمان ها و ادارات به روابط عمومی‌ها دارد روابط عمومی اگر قوی باشد و وظایف واقعی خود را بداند و به آن عمل کند، مسلما این به نفع یک اداره  و مدیر آن  است.

 

در روابط عمومی موثر، پاسخگویی و ارتباط با رسانه ها دو اصل از اصول مهم است اما در شهرستان کوهبنان علی رغم وجود چند سایت فعال در فضای مجازی ارتباط روابط عمومی‌ها با آنها  بسیار کم است و دلیل آن ناتوانی مسئولان روابط عمومی ها در تعامل با رسانه‌ها می باشد.

 

به عنوان مثال اگر به سایت های محلی  نگاه کنیم پر از نقد و خواسته های مردم است اما کمتر اتفاق می افتد که جوابیه و پاسخ های ادارات و نهادها را در قبال این پیام ها ببینیم، در حالیکه منطق حکم می کند وقتی مشکلات مردم در رسانه ها منعکس می شود مسولان مربوطه پاسخگو باشند و جوابیه ای از طریق روابط عمومی هایشان برای رسانه ها ارسال نمایند.
مخلص کلام اینکه مسوولان کوهبنان باید بدانند روابط عمومی خوب، موثر و حرفه‌ای می تواند بازوی قوی آنها باشد و در نهایت به تحقق رسالت سازمانشان کمک وافری نماید.

 

بنابراین از مسوولان کوهبنانی خواهشمندیم روابط عمومی ادارات خود را ملزم به همکاری با رسانه ها بخصوص سایت های فعال در فضای مجازی نمایند.

 

باسپاس فراوان محمود جعفری