شادی ­های حلال در شهرستان زرند کم است

ما خوب می توانیم مردم را بگریانیم اما متاسفانه در زمینه شادی نقص های زیادی داشته ایم که می طلبد هنرمندان زرند در زمینه شادی های حلال در شهرستان فعالیت بیشتری داشته باشند و ما نیز در این زمینه از تمامی هنرمندان عزیز شهرستان حمایت خواهیم کرد.

8855555

به گزارش “صدای زرند“، حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی، در مراسم برگزاری سوگواره فرهنگ عاشورایی – هنر عاشورایی بیان داشت: برگزاری این سوگواره تجلی هنر هنرمندان شهرستان زرند است.

وی ضمن تشکر از برگزار کنندگان این سوگواره هنری، بیان داشت: الحمد الله فضای شهرستان زرند، فضای بسیار آرام و مناسبی برای رشد و تعالی شهرستان زرند در زمینه فرهنگی می باشد که امیدواریم با وحدت و برادری و همکاری مسئولین شهرستان زرند، روز به روز شاهد پیشرفت شهرستان در این زمینه باشیم.

امام جمعه زرند گفت: همانطور که بسیاری از ما نیز به خوبی می دانیم و این موضوع از بسیاری از آمارها نیز قابل درک است، در شهرستان زرند نقص های زیادی هم در بخش های فرهنگی وجود دارد و بنا به اعلام نظر دستگاه های مسئول در این زمینه، شادی های حلال در شهرستان زرند بسیار کم داریم.

حجت الاسلام علی ابراهیمی با اشاره به آیه ۴۳ سوره النجم “ وَ أَنَّهُ هُوَ أَضْحَکَ وَ أَبْکى” و اهمیت تاثیر هنر در جامعه اظهار داشت: همانطور که در این آیه مشخص است “خداوند می‌خنداند و می‌گریاند” نه اینکه همیشه می‌گریاند.

وی در این زمینه بیان داشت: ما خوب می توانیم مردم را بگریانیم اما متاسفانه در زمینه شادی نقص های زیادی داشته ایم که می طلبد هنرمندان زرند در زمینه شادی های حلال در شهرستان فعالیت بیشتری داشته باشند و ما نیز در این زمینه از تمامی هنرمندان عزیز شهرستان حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/