حماسه ۹ دی ‌ضربه مهلکی بر پیکره دشمنان انقلاب وارد کرد

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند گفت: با خلق حماسه ۹ دی ‌ضربه مهلکی بر پیکره دشمنان انقلاب و فتنه‌گران داخلی و حامیان آنان وارد آمد.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند گفت: با خلق حماسه ۹ دی ‌ضربه مهلکی بر پیکره دشمنان انقلاب و فتنه‌گران داخلی و حامیان آنان وارد آمد.

 

Ebrahimi_Zarand_

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند با اشاره به حماسه بی‎نظیر مردم انقلابی ‌ولایتمدار ایران اسلامی در فتنه ۸۸ و خنثی کردن توطئه‎های طراحی شده دشمنان علیه انقلاب و نظام مقدس اسلامی‌ اظهار داشت: باید به داشتن چنین مردم بصیر و هوشیاری افتخار کرد که در همه صحنه‎ها با فداکاری و ایثار از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی که با خون هزاران هزار شهید به دست آمده است، دفاع کرده‎اند.

 
وی با اشاره به شکل‌گیری حماسه مردمی در ۹ دی گفت: ‌مردم با آگاهی و بصیرت و سرلوحه قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری نشان دادند همواره پیرو خط ولایت و رهبری و ارزش‌های انقلاب هستند.

 
امام جمعه زرند با تاکید بر هجمه‎های سیاسی و فرهنگی دشمنان قسم‌ خورده انقلاب اسلامی در فتنه ۸۸ افزود: رسانه‌های خارجی و شبکه‎های اجتماعی با همراهی عوامل جریان فتنه در داخل با تمام توان و قدرت در آن برهه وارد عمل شدند تا به خیال خام خود‌ امنیت ملی کشورمان را به مخاطره بیاندازند، اما هوشیاری و بصیرت مردم موجب شد تا مردم با درک شرایط حساس کشور و فهم دقیق ماجرا حماسه‎ای عظیم را در ۹ دی به وجود آورند.

 
ابراهیمی با بیان اینکه استکبار و دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی در فتنه ۸۸ نقش اصلی را داشتند، تصریح کرد: ملت مسلمان، متدین و ولایتمدار ایران اسلامی که پرورش‌یافتگان مکتب امام حسین (ع) هستند، هیچ‌گاه زیر بار ظلم نخواهند رفت و با اقتدار توطئه فتنه‌گران و زورگویان را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند.

 
وی با ضروری دانستن و روشن کردن ابعاد و زوایای مختلف فتنه طراحی شده ۸۸ برای همگان‌ گفت: نباید بگذاریم حماسه خروشان و عظیم ملت سلحشور ایران اسلامی در ۹ دی ماه سال ۸۸ به فراموشی سپرده شود.

 
ابراهیمی خاطرنشان کرد: در واقع مردم با خلق حماسه ۹ دی ‌ضربه مهلکی بر پیکره دشمنان انقلاب و فتنه‌گران داخلی و حامیان آنان وارد کردند.

 
وی گفت: قیام مردمی ۹ دی به اندازه‌ای عظیم بود که فتنه آشوب‌طلبان را در نطفه خفه کرد تا دشمنان اسلام و مسلمانان از رسیدن به اهداف شوم خود ناامید و مایوس شده و توطئه دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را با شکست مواجه سازند.

 
انتهای پیام/