شهردار زرند استیضاح شد و رضا یزدانپناه سرپرست شهرداری شد

عصر امروز در جلسه شورای شهر زرند که با حضور تمامی اعضا برگزار شد جناب آقای عرب نژاد با اکثریت آرا از سمت خود برکنار و آقای رضا یزدانپناه از کارکنان شهرداری با ۷ رای توسط اعضای شورای اسلامی شهر موقتا به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شدند.

Shora1صدای زرند: یدالله عرب نژاد، شهردار زرند، عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر زرند با شش رای موافق و سه رای مخالف استیضاح و با اکثریت آرا از سمت خود برکنار شد.

 

مهدی برهانی نژاد، عضو شورای شهر زرند و رئیس شورای اسلامی شهرستان زرند؛ در گفتگو ضمن تایید این خبر بیان داشت: عصر امروز در جلسه شورای شهر زرند که با حضور تمامی اعضا برگزار شد جناب آقای عرب نژاد با اکثریت آرا از سمت خود برکنار  و آقای رضا یزدانپناه از کارکنان شهرداری با ۷ رای توسط اعضای شورای اسلامی شهر موقتا به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شدند.

 

 

عضو شورای شهر زرند در این باره گفت: موارد مختلفی در برکناری جناب آقای عرب نژاد در شورای مورد بحث قرار گرفت که از آن جمله می توان به عدم مدیریت قاطع در اجرای امور عمرانی و عدم اجرای مصوبات شورا اشاره کرد.

 

 

وی اظهار داشت: امیدوارم که فرصت طلبان قصد سوء استفاده شخصی از این اقدام شورا نداشته باشند و تمامی مردم باید بدانند که همه اعضای شورای اسلامی شهر زرند (چه موافقین و چه مخالفین استیضاح) بر این باور هستند که باید از منافع مردم دفاع کنند.

 

 

برهانی نژاد در ارتباط با گزینه بعدی شورا برای سمت شهرداری گفت: با توجه به مشکلاتی که پیش روی شهرداری زرند وجود دارد تنها به گزینه هایی توجه خواهد شد که سابقه کار و مدیریت شهرداری را داشته باشند و انشالله در جلسه بعدی شورا که روز چهارشنبه همین هفته برگزار خواهد شد این موضوع بیشتر مورد بحث قرار خواهد گرفت.

 

 

رئیس شورای اسلامی شهرستان زرند در پایان بیان داشت مطمئناً به زودی جناب آقای سید رسول تهامی، سخنگو شورا و آقای سید رضا هاشمی به عنوان رئیس شورا جلسه ای با اصحاب رسانه برای بیان جزئیات بیشتر خواهند داشت.

 

 

لازم به ذکر است که آقای مهندس یدالله عرب نژاد توانسته بود با کسب ۹ رای موافق (تمامی آرا) از شورای اسلامی شهر زرند به عنوان شهردار این شهر انتخاب شوند و مراسم معارفه ایشان پنجشنبه ۲۸ فروردین سال جاری برگزار شد و تنها حدود ۹ ماه در این سمت مشغول خدمت بودند.

 

 

انتهای پیام/