نابسامانی در مدیریت شهری عامل برکناری شهردار زرند

رئیس شورای اسلامی زرند گفت: آشفتگی و نابسامانی در مدیریت اجرایی شهری و نارضایتی شهروندان موجب استیضاح و برکناری شهردار زرند شد.

رئیس شورای اسلامی زرند گفت: آشفتگی و نابسامانی در مدیریت اجرایی شهری و نارضایتی شهروندان موجب استیضاح و برکناری شهردار زرند شد.

 

 

رئیس شورای اسلامی زرند

 

به گزارش صدای زرند، اعضای شورای شهر زرند هفته گذشته با برگزاری جلسه استیضاح یدالله عرب‌نژاد شهردار زرند، وی را با ۶ رأی موافق و یک رأی مخالف پس از ۹ ماه از سمت شهرداری زرند برکنار کردند.

 

 

سیدرضا هاشمی رئیس شورای اسلامی زرند ظهر امروز در این زمینه به خبرنگاران گفت: آشفتگی و نابسامانی در مدیریت اجرایی شهری و نارضایتی شهروندان در چند ماه اخیر موجب استیضاح و برکناری شهردار زرند شد.

 

 

وی بیان کرد: با توجه به تذکرات مکرر اعضای شورا به شهردار مبنی بر رفع مشکلات از جمله ناتوانی در پرداخت حقوق کارگران و کارمندان، اجرایی نشدن مصوبات شورا و عدم پاسخ‌گویی مناسب و قانع‌کننده نسبت به سئوالات متعدد شورای شهر زرند از جمله مواردی است که شهردار به آنها ترتیب اثر نداده است.

 

 

سخن‌گوی شورای اسلامی زرند نیز با بیان اینکه برکناری شهردار با شش رأی موافق و یک رأی مخالف تصویب شد، اظهار کرد: برای اینکه در پایان سال به مشکلات و مطالبات مالی شهرداری برخورد نکنیم، سرپرست شهرداری انتخاب شده است.

 

 

سیدرسول تهامی در ارتباط با سرپرستی شهرداری زرند تا تعیین شهردار جدید گفت: رضا یزدان‌پناه کارمند ارشد و معاون سابق شهرداری زرند با هفت رأی اعضای شورا به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

 

 

مهدی برهانی‌نژاد عضو شورا و رئیس شورای اسلامی شهرستان زرند هم گفت: مردم به ما اعتماد کردند و باید در راستای خدمت صادقانه تلاش بیش از پیش داشته باشیم.

 

 

وی ادامه داد: تعامل شورای اسلامی و شهرداری باید در راستای رفع موانع، سازندگی و توسعه بخشیدن به شهر باشد و به معنای واقعی باید خدمت‌گزار شهروندان باشند.

 

 

انتهای پیام/