دریافت جایزه ملی تعالی آموزش توسط مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند

حسین میرزایی مدیر مجتمع با اعلام این خبر افزود: این جایزه به صورت سالیانه توسط انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران به سازمان هایی اعطا می شود که تلاش¬ها، اقدامات و دستاوردهای ارزشمندی در حوزه آموزش و توسعه کارکنان داشته اند.

مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند بعنوان اولین مجتمع معدنی در کشور مفتخر به دریافت جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه سرمایه انسانی شد.

 

 

Sang-Ahan-Zarnd (3)

 

به گزارش صدای زرند ، حسین میرزایی مدیر مجتمع با اعلام این خبر افزود: این جایزه به صورت سالیانه توسط انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران به سازمان هایی اعطا می شود که تلاش¬ها، اقدامات و دستاوردهای ارزشمندی در حوزه آموزش و توسعه کارکنان  داشته اند.

 
وی با اشاره به برگزاری دومین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی که دوم و سوم اسفندماه  درمحل هتل المپیک تهران، افزود: نظر به اقدامات موثر این  مجتمع در حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی، موفق به کسب گواهینامه اهتمام جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه در دومین کنفرانس ملی آموزش و توسعه منابع انسانی شدیم.

 
شایان ذکر است در دومین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی که با شعار فراسوی آموزش، حرکت به سمت کارکردهای نوین و یکپارچه آموزش و توسعه سرمایه انسانی در سازمان ها برگزار شد، به یازده سازمان و شرکت که برترین تلاش ها و اقدامات و دستاوردها را در حوزه آموزش و توسعه کارکنان طی سال های گذشته داشته اند، لوح تقدیر و تندیس اهدا شد.

 

 

Sang-Ahan-Zarnd (4)

Sang-Ahan-Zarnd (2)

Sang-Ahan-Zarnd (1)

 

 

انتهای پیام/