پیام تبریک متصدی مدیر مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند

مدیریت مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند، در پیامی به مناسبت ۵ اسفند ماه روز مهندس، این روز را به تمامی مهندسان ایران اسلامی وخصوصا”مهندسان مجتمع تبریک گفت.

مدیریت مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند، در پیامی به مناسبت ۵ اسفند ماه روز مهندس، این روز را به تمامی مهندسان ایران اسلامی وخصوصا”مهندسان مجتمع تبریک گفت.

متصدی مدیر مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند

به گزارش صدای زرند، متن پیام مهندس حسین متصدی  به این شرح است.

مهندس در اندیشه و تاریخ ارزنده ایران اسلامی یادآور و تداعی کننده ابتکار، نواوری و خلاقیت است که زمینه‌ساز رشد و محرک موتور پیشرفت کشور خواهد بود.

تقارن پنجم اسفندماه سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، تلاقی ارزشمندی از اندیشه مهندسی ایران گذشته و سرمشق قراردادن تلاش‌های آن دوران برای جوانان جویای علم امروز کشور است تا با بهره‌گیری از تجارب کسب شده و استفاده از علم و نوآوری و ایجاد فناوری‌های نوین، حفظ و اعتلای استقلال ایران اسلامی رقم زده شود و دستیابی به افق‌های افتخار بر اساس سندچشم‌انداز مهیا گردد.

                                                                                      

در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، مهندس ایرانی می‌تواند با اراده مثال‌زدنی خویش زمینه‌ساز کاهش‌ وابستگی اقتصاد به درآمدهای نفتی و متعاقب آن تحقق اقتصاد مقاومتی براساس سیاست‌های ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب باشد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۰۰ شهید مهندس، پنجم اسفندماه روز مهندس را به خانواده شهدای عزیز و تمامی مهندسان این مرزوبوم خصوصا” مهندسین زحمت کش درعرصه صنعت کک سازی زرندراتبریک می‌گویم و توفیق روزافزون این قشر فعال و پویا را در مسیر تحقق اهداف متعالی ایران اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.

حسین متصدی
مدیرمجتمع کک سازی وپالایش قطران زرند
( اسفند ماه ۹۳)

 

انتهای پیام/