تدارک ویژه شهرداری زرند برای استقبال از بهار ۹۴

منتخب شورای شهر زرند با اشاره به این موضوع که بهار طبیعت امسال همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) است ، باید با شیوه های هنرمندانه نسبت به ایام سوگواری و عید نوروز منظرهای شهری و سفره های هفت سین را آراسته نماییم.

در اولین جلسه ستاد استقبال از بهار تدارک ویژه ای برای استقبال از سال جدید در دستور کار شهرداری زرند قرار گرفت .

 

shahrdari-zarand_02

 

به گزارش صدای زرند، رضا یزدانپناه سرپرست شهرداری زرند در ابتدای این جلسه از اقدام به موقع و تلاش خستگی ناپذیر مجموعه شهرداری در مهار آب گرفتگی سطح شهر مربوط به بارش شدید باران در چند روز گذشته قدردانی نمود.

 

 
وی در این باره گفت : بارانی که در چند روز گذشته شاهد آن بودیم در نوع خود بی نظیر بود و باعنایت خداوند و زحمات همه جانبه ی حوزه های معاونتی شهرداری زرند از این بحران سر بلند بیرون آمدیم.

 

سرپرست شهرداری زرند در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد : خوشبختانه شهرداری در دو سال گذشته رویکرد بسیار مطلوبی را در خصوص برنامه ریزی و انجام وظایف مربوط به استقبال از بهار انجام داده است و برای سال جاری نیز باید تدارک ویژه ای را در دستور کار قرار دهیم.

 

یزدانپناه افزود: با توجه به این که حجم تولید زباله در روزهای پایانی سال چندین برابر می شود باید در جلسه ای به صورت جداگانه در حوزه خدمات شهری با تقسیم بندی شهر ، تشکیل اکیپ های ویژه مربوط به تنظیف ، جمع آوری نخاله های ساختمانی و شستشوی جداول معابر و میادین شهری اقدام شود.

 

ایشان همچنین با تقدیر از حوزه ی معاونت فنی و عمرانی ، خاطر نشان ساخت در چند هفته گذشته شاهد نهضت لکه گیری آسفالت در سطح شهر بودیم که با توجه به بارندگی اخیر و یک وقفه کوتاه باید با سرعت بیشتر نسبت به لکه گیری کلیه معابر سطح شهر تا پایان سال اقدام مقتضی صورت پذیرد.

 

منتخب شورای شهر زرند با اشاره به این موضوع که بهار طبیعت امسال همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) است ، باید با شیوه های هنرمندانه نسبت به ایام سوگواری و عید نوروز منظرهای شهری و سفره های هفت سین را آراسته نماییم.

 

گفتنی است در این جلسه شورای معاونین ، مدیران عامل سازمان ها و مسئولین دوایر شهرداری زرند به بیان پیشنهادات و برنامه های پیش روی پرداختند.

 

shahrdari-zarand_01

shahrdari-zarand_03

 

 

انتهای پیام/