درخواست ساکنان خیابان شهید فهمیده از هر آن کس که مسئول است!

درخواست جمعی از ساکنان خیابان شهید فهمیده، محدوده خیابان توکلی و مدرس برای رفع مشکلات موجود در این منطقه.

DarkhastMardomi

 

جناب مسئول محترم

با سلام و احترام

 

بدینوسیله به استحضار میرساند، جمعی از ساکنان خیابان شهید فهمیده، محدوده خیابان توکلی و مدرس، با توجه به پیگیری های مکرر اهالی مبنی بر رفع مشکلات عدیده منطقه از طریق درگاه های مختلف ارتباطی، از جمله پیام های مردمی به روزنامه ها، سایت شهرداری، تماس های تلفنی و مراجعات مکرر و عدم دریافت پاسخ مناسب در جهت رفع مشکلات، از جنابعالی تقاضا داریم جهت بررسی مشکلات ذیل و صدور دستور لازم، جهت مرتفع شدن آنها تا حصول نتیجه رسیدگی نمایید.

 

۱) نبود آسفالت این محدوده از خیابان اصلی و گرد و خاک ناشی از تردد زیاد وسایل نقلیه بدلیل وجود مدرسه کمیل در این محدوده، سلامت ساکنان و دانش آموزان مدرسه را به خطر می اندازد و نیز بروز مشکلات فراوان برای رفت و آمد در فصل بارندگی.

 

۲) برآمدگی، ناهمواری و عدم تسطیح پیاده روها و جدول گذاری نامناسب معابر و بروز مشکلات رفت و آمد برای اهالی منطقه.

 

۳) خشک شدن درختان و نیاز شدید به لایروبی معابر و ترمیم جدول گذاری و کاشت مجدد درختان مناسب و آبیاری و رسیدگی بموقع. (درخواست مهم اهالی با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و زمان مناسب برای این امر)

 

۴) تخلیه نخاله های ساختمانی توسط برخی شهروندان در سمت جاده کمربندی علاوه بر زشت شدن چهره ی شهر، به زباله دانی برای تجمع حیوانات از جمله سگ ها شده و آرامش ساکنان را برهم زده است.

 

۵) تخلیه پوست پسته در فصل برداشت پسته، آلودگی های زیست محیطی از جمله بوی نامساعد و تجمع حشرات موذی از جمله پشه و مگس را بهمراه دارد.

 

۶) نبود روشنایی مناسب و عدم امنیت در شب برای تردد ساکنان.

 

۷) تجمع بیش از حد سگ ها در ساعات مختلف شبانه روز و لزوم مقابله و معدوم نمودن آنها.

 

لذا با توجه به درخواست اهالی، لزوم پیگیری ها و اهمیت موضوع، از شما تقاضا داریم هرچه سریعتر جهت رفع مشکل اقدام فرمایید. پیشاپیش از بذل توجه و دستور مساعد و عاجل جنابعالی کمال تشکر را داریم.

 

با سپاس

جمعی از ساکنان خیابان شهید فهمیده، محدوده خیابان توکلی و مدرس