پیام دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان به مناسبت روز پرستار و روز مهندس

دفتر دکتر حسین امیری خانمکانی، نماینده مردم شریف شهرستان های زرند و کوهبنان در پیام هایی جداگانه روز پرستار و روز مهندس را به عموم مردم علی الخصوص فعالان این عرصه تبریک و توفیق روز افزون را برای این عزیزان از درگاه باریتعالی آرزوی کردند.

دفتر دکتر حسین امیری خانمکانی، نماینده مردم شریف شهرستان های زرند و کوهبنان در پیامهایی جداگانه روز پرستار و روز مهندس را به عموم مردم علی الخصوص فعالان این عرصه تبریک و توفیق روز افزون را برای این عزیزان از درگاه باریتعالی آرزوی کردند.

 

به گزارش صدای زرند متن این تبریک ها بدین صورت است.

 

پرستاران سخت کوش

                                
 میلاد با سعادت حضرت زینب (س) بانوی آسمانی و پرستار زخمهای همیشه ی تاریخ که بهانه ای می باشد، مبارک برای ارج نهادن به سپید جامه گان  عرصه پرستاری ایران اسلامی آنان که چشمان دریایی شان بناترین غزل عشق است، فداکاری و ایثار را با الهام از مکتب پرستار همیشه تاریخ به زیبایی سرودن را تبریک و توفیق روز افزونتان را از درگاه باریتعالی مسئلت داریم.

                                

دفترنماینده مجلس شورای اسلامی
شهرستانهای زرند و کوهبنان

 

Lett_54121421323_01

 

پیام تبریک دفتر نماینده به مناسبت روز مهندس

 

مهندس در اندیشه و تاریخ ارزنده ایران اسلامی یادآور و تداعی کننده ابتکار، نوآوری و خلاقیت است که زمینه ساز رشد و محرک موتور پیشرفت کشور خواهد بود. تقارن پنجم اسفند ماه سالروز تولد خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس، تلاقی ارزشمندی از اندیشه مهندسی ایران گذشته و سرمشق قرار دادن تلاش های آن دوران برای جوانان جویای علم امروز کشور است تا پنجره ای بسوی آینده این مرز و بوم بگشایند و از پله های توسعه همه جانبه، بسوی آسمان بلند پیشرفت و سر بلندی که در شان مردم ایران زمین است بالا روند.

 

دفترنماینده مجلس شورای اسلامی
شهرستانهای زرند و کوهبنان

 

Lett_54121421323_02