فراخوان جشنواره شعر نماز زرند منتشر شد

احمد رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند گفت: جشنواره شعر نماز، ۲۵ اسفندماه امسال در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند از انتشار فراخوان جشنواره شعر نماز خبر داد.

 

namaz pooster22

 

به گزارش صدای زرند، احمد رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند گفت: جشنواره شعر نماز، ۲۵ اسفندماه امسال در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند برگزار می شود.

 
وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، اشاعه و ترویج فرهنگ نماز از طریق شعر است که ابزاری کارآمد و تأثیر گذار به ویژه در بین نسل جوان، نوجوان و خانواده ها است.

 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند اظهارداشت: علاقه مندان می توانند اشعار خود را در محورهای ” آثار نماز در زندگی فردی و اجتماعی ، نقش نماز در پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، تاثیر نماز جماعت و جمعه در وحدت اسلامی و روشنگری افکار عمومی ، نقش مساجد در تقویت فرهنگ دینی و هویت اسلامی ” به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند ارسال کنند.

 
رشیدی اضافه کرد: علاقمندان میتوانند اشعار خود را به همراه اطلاعات فردی،از طریق ایمیل به نشانی : Ershadezarand@Gmail.com یا فاکس به شماره ۳۳۴۲۸۸۱۸-۰۳۴  ارسال نمایند.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند درباره نوع اشعار گفت: علاقمندان برای شرکت در جشنواره می توانند دو اثر خود را در حوزه شعر کلاسیک، نیمایی و شعر آزاد ارائه نمایند.

 
وی در خصوص مهلت ارسال آثار و جوایز جشنواره شعر نماز گفت: آخرین مهلت آثار ، ۲۰ اسفند ماه است و پس از داوری آثار، به نفرات اوّل تا سوم، سه الی پنج میلیون ریال جایزه و لوح تقدیر تعلق می گیرد.

 

namaz pooster23

 

انتهای پیام/