نخستین جشنواره سازه‌های ماکارونی زرند برگزار شد

نخستین جشنواره سازه‌های ماکارونی شهرستان زرند در گرایش سازه راندمانی و سازه زیبا برگزار شد.

نخستین جشنواره سازه‌های ماکارونی شهرستان زرند در گرایش سازه راندمانی و سازه زیبا برگزار شد.

 

 

Makaroni

 

به گزارش صدای زرند، آیین اختتامیه نخستین جشنواره سازه‌های ماکارونی شهرستان زرند در گرایش سازه راندمانی و سازه زیبا برگزار شد که طاهره ایرانمنش دبیر برگزاری این جشنواره گفت: در این دوره از مسابقات ۳۶ نفر از دانش‌آموزان دبیرستان های دخترانه فرزانگان،فرهیختگان،کوثر و تهذیب شهرستان زرند در قالب ۱۰ تیم به‌ مدت ۲ روز به‌ رقابت پرداختند.

 
وی افزود: برای نخستین بار در شهرستان زرند این جشنواره توسط آموزش و پرورش و با همکاری ارشاد اسلامی، دانشگاه آزاد و انجمن اولیا و مربیان برگزار شد.

 
محمد ایزدی مسئول هیئت داوران این جشنواره هم درباره نحوه سنجش سازه‌ها گفت: زیبایی و کیفیت ساخت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 
وی ادامه داد: وزن و مقاومت سازه و همچنین عبور خط‌کش مخصوص از داخل سازه توسط سه داور مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

 
ساناز عرب مجری این طرح هم هدف از برگزاری مسابقات سازه‌های ماکارونی را بالا بردن سطح دانش و ایجاد انگیزه و رقابت در دانش‌آموزان و ترغیب قشر جوان به تبدیل سازه‌ها و کار عملی خود به مرحله عملیاتی در سطح جامعه عنوان کرد.

 
علی صادق‌زاده معاون فرماندار زرند هم با قدردانی از برگزارکنندگان این جشنواره افزود: حضور دانش‌آموزان در این جشنواره‌ها و شرکت در عرصه علمی را موجب پیشرفت، رشد و ترقی جامعه می‌شود.

 
معاون فرماندار زرند از همه دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره قدردانی کرد که موجب رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان می‌شود.

 
سید محمد پورحسینی معاون آموزش ابتدایی زرند نیز از حضور دانش‌آموزان و یاری اولیای آن‌ها در برگزاری این جشنواره قدردانی کرد و گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند که باید در زمینه شکوفایی استعدادهای آن‌ها بیش از پیش تلاش کنیم.

 

 

در پایان به تیمهای اول تا سوم لوح تقدیر و هدایای نقدی اهدا شد.

 

اولین دوره مسابقات سازه های ماکارونی در زرند

اولین دوره مسابقات سازه های ماکارونی در زرند

اولین دوره مسابقات سازه های ماکارونی در زرند

 
انتهای پیام/