معضل بیکاری جوانان زرندی در آینده ای نزدیک حل خواهد شد

علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند به همراه جمعی از مسئولین از روند پیشرفت کار احداث کارخانه گندله سازی زرند ایرانیان مجاور کارخانه کنسانتره سنگ آهن بازدید کرد.

علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند در بازدید از روند پیشرفت کار احداث کارخانه گندله سازی زرند ایرانیان گفت: در آینده ای نه چندان دور معضل بیکاری جوانان جویای کار زرندی حل خواهد شد.

 

Gondele-Sazi-Zarand_04

 

به گزارش صدای زرند، علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند به همراه جمعی از مسئولین از روند پیشرفت کار احداث کارخانه گندله سازی زرند ایرانیان مجاور کارخانه کنسانتره سنگ آهن بازدید کرد.

 

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند میزان پیشرفت کاری در پروژه گندله سازی را ۶۶ درصد عنوان کرد و گفت: میزان اشتغال در این کارخانه به صورت مستقیم ۷۰۰ نفر می باشد که در فاز اول تاکنون بیش از ۲۵۰ نفر جذب و مشغول بکار شده اند.

 
وی بر جذب نیروی ماهر و واجدالشرایط از طریق آزمون و مصاحبه حضوری تأکید کرد و افزود: میزان سرمایه گذاری در این پروژه ۹۶ میلیون یورو می باشد و این کارخانه در زمینی به مساحت ۳۷ هکتار در شمال غربی شهرستان احداث خواهد شد.

 
صادق زاده سرعت پیشرفت کار در این پروژه را نسبت به مشابه آن در کشور قابل ملاحظه دانست و تصریح کرد: با توجه به رشد و توسعه صنعت و معدن در شهرستان زرند در آینده ای نه چندان دور معضل بیکاری جوانان جویای کار بومی زرندی حل خواهد شد.

 
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند از پایان عملیات اجرایی و نصب تجهیزات را نیمه دوم خرداد ۹۴ خبر داد.

 

Gondele-Sazi-Zarand_01

Gondele-Sazi-Zarand_02

Gondele-Sazi-Zarand_03

 

 

انتهای پیام/