تنها راه مقابله با تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان نیروهای متخصص داخلی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرند گفت: تنها راه مقابله با تحریم‌ها روی آوردن به اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان نیروهای متخصص داخلی به‌ویژه نیروهای مهندس و احیای دانش بومی است و مهندسان ایرانی می‌توانند در این زمینه پیشتاز باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرند گفت: تنها راه مقابله با تحریم‌ها روی آوردن به اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان نیروهای متخصص داخلی به‌ویژه نیروهای مهندس و احیای دانش بومی است و مهندسان ایرانی می‌توانند در این زمینه پیشتاز باشند.

 

Roz-Mohandes-Zarand_01

 

به گزارش صدای زرند، عصر روز شنبه ۹ اسفند جشن گرامیداشت مقام حکیم فرزانه خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس در زرند با حضور جمعی از مسئولان و مهندسان در شهرستان زرند برگزار شد.

 
این مراسم به‌ مناسبت بزرگداشت مقام حکیم فرزانه خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس به همت کانون بسیج مهندسان شهرستان زرند با حضور خنجری فرماندار، زمانی فرمانده سپاه زرند و جمعی از مسئولان اجرایی و جمع کثیری از اعضای کانون بسیج مهندسان در محل سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند برگزار شد.

 
فرماندار زرند در این مراسم ضمن تبریک سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، یاد و خاطره یک‌هزار و ۴۰۰ شهید مهندس را که در دوران دفاع مقدس در عرصه پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی به فیض شهادت نائل شدند را گرامی داشتند.

 
حبیب‌الله خنجری درباره بزرگداشت مقام مهندس گفت: جامعه علمی، سیاسی، کاری و دینی ما باید از شخصیت‌های برجسته الگوبرداری کند چراکه پیشرفت و توسعه صنایع شهرستان زرند در گرو همکاری و تلاش این بزرگواران است و در این زمینه دست تمام مهندسین را برای عمران و آبادانی شهرمان می‌فشاریم.

 

Roz-Mohandes-Zarand_03

 
فرمانده سپاه ناحیه زرند نیز در این مراسم باشکوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مهندس دوران دفاع مقدس نقش مهندسان را در انقلاب و دفاع مقدس کلیدی خواند.

 
عبدالمجید زمانی افزود: آثار مثبت حضور مهندسان در همه ابعاد زندگی انسان‌ها قابل مشاهده است و مهندسان بی‌شک آفرینندگان دنیای مدرن و تکنولوژی امروز هستند و همه عرصه‌های توسعه و آبادانی کشور مرهون زحمات مهندسان است.

 
وی با اشاره به روند گفت‌و‌گوهای هسته‌ای ایران با گروه کشورهای ۱+۵ یکی از دلایل عدم دستیابی به توافق جامع را نتیجه پایداری و ایستادگی ملت ایران و همچنین زیاده‌خواهی غرب عنوان کرد.

 
زمانی حضور میلیونی ملت مسلمان ایران را در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی به یاوه‌گویی‌های آمریکا دانست و اظهار کرد: سیاست آمریکا یقینا در چند ماه آینده بحث تشدید فشار تحریم‌ها است تا ما را در تنگنای اقتصادی قرار دهد.

 
وی عنوان کرد: تنها راه مقابله با آن روی آوردن به اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان نیروهای متخصص داخلی به‌ویژه نیروهای مهندس و احیای دانش بومی است و مهندسان ایرانی می‌توانند در این زمینه پیشتاز باشند.

 
انتهای پیام/

خبرنگار : اکبر ابراهیمی