مسئولین محترم شما هم اگر ساکن کوچه فردوس ۲۴ بودید باز اوضاع این کوچه همین بود؟؟!!

صدای زرند: در این بخش تنها درددل مردم از طریق سایت منتشر می شود و انتشار مطالب به منزله تایید تمام یا بخشی از مطلب مورد نظر نمی باشد.

DarkhastMardomi

با سلام و احترام خدمت مسئولین شهرستان زرند

از شما خواهشمندم که مشکل مردم شهرستان را حل کنید و فقط به فکر خودتان نباشید. من نمیدونم اداره آب، گاز، برق، و شهرداری چه کار برای این شهرستان می کنند:

اداره آب:
رئیس محترم این اداره به نظر شما آیا این درست است که اگه لوله آب داخل خیابان یا کوچه خراب شود بعد از تعمیر باید چاله هایی را که ایجاد کرده اید پر کنید؟ حال این در حالی است که این کار در زرند انجام نمی شود. چرا؟ اگه توی کوچه خودتون بود چه کار می کردید؟

اداره برق:
رئیس محترم این اداره باور کن الان دو سال است که یک لامپ سر سه راه توی کوچه فردوس ۲۴ شکسته و تصادف های زیادی رخ داده و ساکنین این محل چه گناهی کردند هر موقع که می ایند تو اداره برق بهشون میگوید که لامپ بخرند جایگزین کنند آیا خدایش این حرف شما صحیح است؟؟ در حالی که توی قبوض برق هزینه ای برای خرابی می گیرید اصلاً اگه لامپ توی کوچه خودتان خراب شده بود شما می رفتید لامپ می خریدید جایگزین میکردید؟ انچه برای خود میپسندید برای دیگران هم بپسندید.

اداره گاز:
رئیس محترم این اداره به نظر شما بعد از نصب انشعاب گاز از انتهای بلوار ریحان به سمت خیابان سردار جنگل، نباید چاله ها رو پر کنید؟ و البته لکه گیری کنید؟ خودشون پر نمیشوند اگه توی کوچه خودتون بود چکار می کردید؟

شهرداری:
شهردار محترم به نظر شما اوضاع شهرستان باید این چنین باشد نه یک خیابان درستی و نه یک کوچه درستی تو شهر. حتی یک پارک و جای تفریحی توی شهر نیست و از لحاظ زیبایی صفر هست در حالی که جهت گرفتن پروانه ساختمانی اولین کاری که باید کرد هزینه آسفالت باید پرداخت این پول ها کجا میروند در حالی که کوچه فردوس ۲۴ کاملا چاله چوله دارد و بسیار در شرایط بد و نگران کننده ای است که باید این مشکلات را حل کند؟

در پایان از همه شما مسئولین خواهشمند است مشکلات مردم شهرستان زرند را حل کنید و البته سری به کوچه فردوس ۲۴ که اوضاع آن خیلی نابسامان است بزنید و حداقل برای رضای خداوند کار کنید و خون شهدا را پایمال نکنید.

امیدورام به گوش مسئولین شهرستان برسد

با تشکر