آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن‌ در زرند برگزار شد

آزمون کتبی سراسری طرح تربیت حافظان قرآن‌ کریم همز‌مان با سراسر کشور با حضور بیش از ۴۵۰ نفر از حافظان کلام وحی در شهرستان زرند برگزار شد.

آزمون کتبی سراسری طرح تربیت حافظان قرآن‌ کریم همز‌مان با سراسر کشور با حضور بیش از ۴۵۰ نفر از حافظان کلام وحی در شهرستان زرند برگزار شد.

 

علی حسنی نژاد سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه زرند

 

به گزارش صدای زرند، آزمون کتبی طرح ملی حفظ قرآن‌ کریم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند صبح امروز ‌با رقابت بیش از ۴۵۰ نفر در چهار حوزه امتحانی با حضور امام جمعه و بخشدار مرکزی این شهرستان برگزار شد.

 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زرند در این زمینه اظهار داشت: آزمون کتبی سراسری طرح تربیت حافظان قرآن‌ کریم همز‌مان با سراسر کشور با حضور بیش از ۴۵۰ نفر از حافظان کلام وحی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان برگزار شد.

 
علی حسنی‌نژاد با اشاره به اینکه طرح ملی حفظ قرآن‌ کریم در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار می‌شود، بیان کرد: در مرحله کتبی همان افرادی که در مرحله شفاهی شرکت داشته‌اند، حضور پیدا کردند.

 
وی گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه و جذب جوانان و نوجوانان به فرهنگ قرآنی را از اهداف برگزاری طرح حفظ قرآن دانست و اظهار کرد: پیش از این نیز از شرکت‌کنندگان آزمون شفاهی توسط مربیان به عمل آمده که پس از موفقیت در آزمون شفاهی به این مرحله راه یافتند.

 
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در حاشیه بازدید از برگزاری مسابقه گفت: با توجه به اهمیت قرآن‌آموزی در جامعه در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت حفظ و قرائت قرآن مجید در جامعه به ویژه نسل جوان، طرح آموزش قرآن‌آموزان انجام می‌شود.

 
انتهای پیام/