حفاظت و احیای منابع طبیعی در سایه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی هدفمند امکان پذیر است

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند با تبریک روز درختکاری گفت: حفاظت و احیای منابع طبیعی در سایه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی هدفمند امکان پذیر است.

امام جمعه زرند با تبریک روز درختکاری گفت: حفاظت و احیای منابع طبیعی در سایه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی هدفمند امکان پذیر است.

 

Ebrahimi_Zarand_

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرند با اشاره به روایات و احادیث پیرامون اهمیت حفظ منابع طبیعی و کشاورزی از دیدگاه اسلام و ائمه معصومین (ع) اظهار داشت: حفاظت و احیای منابع طبیعی در سایه فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی هدفمند امکانپذیر است.

 
وی بیان کرد: کاشت درخت یک امر حسنه‌ای است که در تعالیم دینی به آن توجه ویژه‌ای شده است و این سنت درختکاری که نیاکان ما به یادگار گذاشتند و در هوای کویری درخت را برای ما کاشتند را باید ادامه دهیم.

 
امام جمعه زرند با اشاره به فرامین اخیر مقام معظم رهبری در ایجاد وحدت و همدلی بین آحاد مختلف و گروه‌های سیاسی افزود: تمام افراد و گروه‌ها باید در خدمت به مردم، منویات مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانند و در راستای وحدت ملی گام بردارند.

 
وی سخنان اخیر نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی در کنگره آمریکا را سخیف دانست و افزود: این رژیم از قدرت ایران اسلامی در هراس است.

 
ابراهیمی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی از یک طرف گروه تشکیل می‌دهند برای مقابله با داعش و از یک طرف نیرو و اسلحه می‌فرستند و در این بین عربستان هم حمایت می‌کند.

 

 

خطیب جمعه زرند اضافه کرد: کشور ایران اسلامی، عراق و سوریه در حال مبارزه با دشمنان و گروه تکفیری هستند.

 
انتهای پیام/