یادواره شهدای روستای علی‌آباد زرند برگزار شد

دوازدهمین یادواره ۱۹ شهید روستای علی‌آباد شهرستان زرند برگزار شد.

دوازدهمین یادواره ۱۹ شهید روستای علی‌آباد شهرستان زرند برگزار شد.

 

yadvare

 

به گزارش صدای زرند، پیش از ظهر امروز در فضایی آکنده از معنویت دوازدهمین یادواره ۱۹ شهید والامقام روستای علی‌آباد شهرستان زرند با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور در فاطمیه مسجد صاحب‌الزمان (عج) این روستا برگزار شد.

 

 
یکی از مبلغان دینی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: مرگ انسان‌ها مانند زندگی انسان‌هاست و خوب و بد دارد.

 

 
حجت‌الاسلام عرفان افزود: بهترین مرگ شهادت در راه خدا است که بزرگترین ایثار و گذشت محسوب می‌شود و شهدا با الگو گرفتن از مکتب الهام بخش اسلام  با نثار جان خود درخت اسلام را آبیاری کردند.

 

 
وی بر گسترش فرهنگ شهید و شهادت در جامعه و انتقال ارزش‌های شهدا به نسل جوان تاکید کرد.

 

 
عباس ایرانمنش از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز در این مراسم به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و ولایتمداری را از ویژگی‌های بارز شهدا دانست که در میدان‌های رزم حماسه‌های جاودانی را آفریدند.

 

 
وی با اشاره به شرایط کنونی جامعه و جنگ نرم دشمن گفت: شهدا نظاره‌گر بر اعمال ما هستند و باید در هر زمان یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم و با اطاعت از فرامین ولایت در پاسداری از ارزش‌های انقلاب  بیش از پیش تلاش کنیم.

 

 
ایرانمنش افزود: تا زمانی که الگوی ما شهدای گرانقدر باشند دشمنان این انقلاب به ویژه آمریکا و صهیونیست به اهداف شوم خود نمی‌رسند و ایران اسلامی روز به روز عزتمندتر می‌شود.

 

 
انتهای پیام/