افزایش بودجه استان کرمان در سال ۹۴/ تکمیل طرح های نیمه تمام یکی از اولویت‌های سال جاری

معاون اول ریس جمهور تکمیل طرح های نیمه تمام را یکی از اولویت های سال جاری برشمرد و گفت: برای توسعه و تسریع ساخت بیمارستان ها مدارس و سایر طرح های مهم نیازمند همکاری و سرمایه گذاری بیشتر بخش خصوصی هستیم .

معاون اول ریس جمهور تکمیل طرح های نیمه تمام را یکی از اولویت های سال جاری برشمرد و گفت: برای توسعه و تسریع ساخت بیمارستان ها مدارس و سایر طرح های مهم نیازمند همکاری و سرمایه گذاری بیشتر بخش خصوصی هستیم .

 

Jahangiri

 

به گزارش صدای زرند، اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی درمانی افضلی پور کرمان و مرکز کرمانیان با حضور رییس دانشگاه و قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طرح تحول نظام سلامت اثرات مثبتی را بر جای گذاشته است .

 
جهانگیری به بازدیدهای پیشین خود از بیمارستان ها اشاره کرد و گفت: در این بازدید ها شاهد دغدغه مردم برای پرداخت هزینه ها و خرید و تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای اعمال جراحی و سایر اقدامات درمانی بودیم که با اجرای طرح تحول نظام سلامت این مشکل برطرف شده است .

 
معاون اول رییس جمهوری گفت: البته کمبودهایی در سایر بخش ها وجود دارد که باید رفع شوند .

 
وی درباره مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر کرمان و بازدید سال گذشته خود از این مرکز گفت: تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد ریال برای کمک به این بیمارستان اختصاص داده شده است .

 
جهانگیری ادامه داد: به دلیل کاهش قیمت و میزان صادرات نفت در سال گذشته شاهد کاهش درآمد دولت بودیم و به همین دلیل تامین کامل اعتبار اختصاص یافته به بیمارستان شهید باهنر کرمان محقق نشد .

 
وی اضافه کرد: با تلاش دست اندرکاران وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سایر دستگاه های اقتصادی دولت در سال گذشته ۱۸۰ هزار میلیارد تومان بودجه مصوب شده که ۳۰ هزار میلیارد تومان آن مربوط به بخش عمرانی بوده است .

 
معاون اول رییس جمهوری افزود: سال گذشته بودجه استان کرمان نسبت به سال ۹۲ بیش از دو برابر رشد داشت و امسال نیز شاهد رشد بودجه استان خواهیم بود .

 
جهانگیری تکمیل طرح های نیمه تمام را یکی از اولویت های سال جاری برشمرد و گفت: برای توسعه و تسریع ساخت بیمارستان ها مدارس و سایر طرح های مهم نیازمند همکاری و سرمایه گذاری بیشتر بخش خصوصی هستیم .

 
وی گفت: دولت به گونه ای بسترسازی خواهد کرد که سرمایه گذارانی که اقدام به تکمیل طرح های نیمه تمام می کنند سود ببرند

 

انتهای پیام/