نامگذاری مدبرانه رهبری سپری در برابر آسیب های دشمن است

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در نخستین نماز جمعه سال جدید با تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای ملت ایران اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب با بصیرت بالای خود در ابتدای سال شعارهایی را اعلام می‌فرمایند که چراغ راه پیشرفت و تعالی کشور است.

امام جمعه زرند گفت: دشمن همواره از ابتدای پیروزی انقلاب به دنبال ضربه زدن به این نظام و کشور بوده و نامگذاری هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر سپری در برابر آسیب های دشمنان است.

 

Ebrahimi_Zarand_

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در نخستین نماز جمعه سال جدید با تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای ملت ایران اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب با بصیرت بالای خود در ابتدای سال شعارهایی را اعلام می‌فرمایند که چراغ راه پیشرفت و تعالی کشور است.

 

 
وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» عنوان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند موفقیت دولت، موفقیت نظام است و پیشرفت دولت نیز پیشرفت نظام است.

 

 
امام جمعه زرند تصریح کرد: دولتمردان باید با همدلی و صمیمیت بیشتر همراه با مدیریت جهادی برای تحقق شعار امسال گام بردارند.

 

 
ابراهیمی با اشاره به اهمیت وحدت و همزبانی گفت: پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری رمز پیروزی و پیشرفت کشور بوده و نوید دهنده خودکفایی و موفقیت این نظام در آینده‌ای نزدیک است.

 

 
این مسئول گفت: دولتمردان باید با همدلی و صمیمیت بیشتر همراه با مدیریت جهادی در جهت تحقق شعار امسال گام بردارند.

 

 
امام جمعه زرند با اشاره به نزدیک شدن به ۱۲ فروردین ماه این روز را از اعیاد اسلامی و ملی ایران اسلامی دانست و گفت: ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران است و در این روز نظام اسلامی تصویب و جایگزین حکومت ستم‌شاهی شد.

 

 
ابراهیمی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده مورد تایید مقام معظم رهبری است خواستار پشتیبانی قاطع مردم و مسئولان از این تیم شد.

 

 
 وی با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای در برهه کنونی بسیار مهم است، تصریح کرد: مسئولیت تیم مذاکره کننده در دفاع از حقوق هسته‌ای ملت ایران بسیار حساس است و ایستادگی و مقاومت دولت، ملت و تیم مذاکره کننده بر سر حقوق مسلم مردم و زیاده‌خواهی برخی دولت‌ها ضروری است.

 
انتهای پیام/