درک شرایط کشور پیام اخلاقی شعار امسال است

دکتر حسین امیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: چند سال است که بر اساس ضرورت ها و نیاز کشور، هدف گذاری فعالیت ها در قالب نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب تعیین می شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: رعایت اخلاق سیاسی، سعه صدر و درک شرایط کشور از طرف دولت و ملت، احزاب و جناح ها پیام اخلاقی شعار امسال است.

 

Khabari-Amiri_ (2)

 

به گزارش صدای زرند، دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: چند سال است که بر اساس ضرورت ها و نیاز کشور، هدف گذاری فعالیت ها در قالب نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب تعیین می شود.

 

 
وی بیان کرد: امسال هم با توجه به حساسیت های موجود، چالش ها و تصمیمات کلیدی که در پیش داریم، نیاز به همگرایی و همدلی در جامعه بیش از هر زمانی وجود دارد.

 

 
وی گفت: شرایط اقتصادی کشور، مسایل مربوط به بازار جهانی نفت، تورم و رکود انباشته از گذشته و گشایشی که نیاز است در زندگی مردم و اقتصاد کشور به وجود آید، تولید داخلی که کلید مقاوم کردن اقتصاد و ایجاد اشتغال است و در آخر هم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، ایجاب می کند ملت و دولت با درک متقابل از یکدیگر این مرحله حساس را پشت سر بگذارند.

 

 
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: نامگذاری سال ۹۴ به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نماد این درک متقابل است و همه انتظار دارند دولت در مقابله با تورم، رکود، بیکاری و کم آبی و همچنین خدمات رسانی به مردم برنامه ریزی کند و اقدام عاجل انجام دهد.

 

 
وی اظهار کرد: ملت نیز باید شرایط دولت را در کاهش درآمدهای نفتی و غیرنفتی، جنگ تمام عیار اقتصادی، رکود و تورم باقیمانده از سال های قبل، کم آبی ناشی از شرایط طبیعی و مسایلی از این قبیل درک و با دولتمردان همکاری کند.

 

 
امیری افزود: فشار قدرت های اقتصادی در یک جبهه نابرابر با عنوان ۱+۵ انرژی و توان مضاعفی از دولت می گیرد و گذر از این شرایط به وفاق، همدلی و همگرایی نیاز دارد.

 

 
وی تصریح کرد: برای همزبانی نیاز است دولت، ملت و احزاب و جناح های سیاسی یک راهبرد واحد را دنبال کنند و به سوی یک هدف و تصمیم کلی همگرا شوند.

 

 
وی گفت: ممکن است در راه رسیدن به این هدف سلیقه ها متفاوت باشند که هست ولی باید بپذیریم که همه دلسوز هستند و فقط خود را نبینیم و بقیه را تخطئه کنیم.

 

 
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید بپذیریم دولت که سکاندار جامعه است، دلسوزانه تلاش می کند و دولتمردان فرزندان همین انقلاب و مرز و بوم هستند.

 

 
وی گفت: هر کس باید در چارچوب قانون نقد، کار و تلاش کند.

 

 
امیری افزود: اقدامات فی البداهه، خودرایی و خلاف قانون هرچند از سر دلسوزی هم باشند ولی در نظامی که قوای سه گانه، نیروی انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی با ثبات و قوی دارد، بهانه دادن به دشمن است.

 

 
وی اظهار کرد: رعایت قواعد سیاسی در شرایط انتخاباتی و نظام مردم سالاری دینی یک اصل است.

 

 
وی گفت: تندروی ها و خشونت ها جز تضعیف جناح خودی و تداعی بی منطقی دستاورد دیگری ندارد.

 

 

انتهای پیام/