۱۲ فروردین آغازی برای همدلی و همزبانی ملت و دولت

۱۲ فروردین زمانی مغتنم برای عمل به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و آغازی دوباره برای از سر گیری مصمم و کارآمدتر همدلی و همزبانی ملت و دولت در جمهوری اسلامی ایران است.

۱۲ فروردین زمانی مغتنم برای عمل به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و آغازی دوباره برای از سر گیری مصمم و کارآمدتر همدلی و همزبانی ملت و دولت در جمهوری اسلامی ایران است.

 

12 فروردین آغازی برای همدلی و همزبانی ملت و دولت

 

به گزارش صدای زرند، ملت غیور ایران در آغازین روزهای بهار ۵۸ با سرانگشتان بهاری خود، بهاری دیگر را رقم زدند و امروز نیز همچنان استوار برای حفاظت از این فصل های شکوهمند تاریخ کشور، مردانه و شجاعانه ایستاده اند.

 
ملت حماسه آفرین ایران، بار دیگر ۱۲ فروردین ۵۸ به صحنه آمد و در دل سپید کاغذ با سرانگشت تدبیر و بصیرت، واژه آری را نوشت و نشان داد که غیرت و همت ایرانی است که نام ایران را در دنیا سرافرازتر از همیشه فریاد می کند.

 
امروز ما از همان نسلیم که به پای آری گفتن سال ۵۸ تا پای جان ایستاده ایم؛ ما از بهاری که در زمستان ۵۷ آغاز شد تاکنون در هوای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نفس کشیده ایم و زندگی کرده ایم.

 
و اکنون در بهار ۹۴ و بی اعتنا به صداهای شومی که با واژه های تحریم و تهدید و … آمده اند تا به خیال خام خود ما را از راه به در برند، آمده ایم تا کبوتر سپید آزادگی را در آسمان آبی امید به آینده ای بهتر به پرواز درآوریم.

 
ما همانیم که در زمستان ۵۷ در دل بهمن و زمستانی سیاه، بهار سپید آفریدیم و ۱۲ فروردین سال بعد، بهاری دیگر و در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، معنای بهار را با جان و دل توصیف کردیم.

 
من ایرانیم و ریشه در سرزمینی کهن دارم، ما ایرانی هستیم؛ تاریخ به اثبات رسانده که ایرانی جان خود را در راه آرمان هایش، سهل نثار می کند، ریشه جان ما چنگ در نور ولایت زده و اینچنین مردم این دیار را بهاری و پرطراوت نگاه داشته است.

 
و تو که دشمن می خوانندت! چرا ناراحتی؟ چرا بهانه می آوری؟ چرا یک روز انرژی صلح آمیز هسته ای را بهانه و یک روز حقوق بشر را و روز دیگر و بهانه ای دیگر …

 
دشمن نگون بخت از راهت کجت برگرد … چرا که ما ایرانی هستیم، ایرانی ولایت مدار؛ ما بزرگترین قله های معرفت و شناخت، علم و دانش، بصیرت و آزادگی را به کوری چشمت با وحدت، همدلی و همزبانی فتح خواهیم کرد.

 

۱۲ فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران بر همه ایرانیان مبارک باد.

 

 

انتهای پیام/

 

گزارش از: سمیه حسن شاهی