مخاطبین صدای زرند پاسخ میدهند:: ۱۳ بدر (روز طبیعت) را در کدام منطقه سپری کردید؟؟

سیزده‌بدر یکی از بهترین روزهای نوروز می‌باشد. مردم پس از انجام ۱۲‌روز برگزاری جشنهای سال نو، روز سیزدهم را در دل طبیعت می‌گذرانند.

سیزده‌بدر یکی از بهترین روزهای نوروز می‌باشد. مردم پس از انجام ۱۲‌روز برگزاری جشنهای سال نو، روز سیزدهم را در دل طبیعت می‌گذرانند.

 

 

13 بدر (روز طبیعت) را در کدام منطقه سپری کردید؟؟

 

صدای زرند : سیزده بدر سیزدهمین روز فروردین ماه و از جشن های نوروزی است. در تقویم‌های رسمی ایران این روز (سیزده بدر) روز طبیعت نامگذاری شده‌است و از تعطیلات رسمی است.

 

 

 

برخی بر این باورند که در روز سیزده بدر باید برای راندن نحسی از خانه بیرون روند و نحسی را در طبیعت به در کنند. بعد از سیزده به در، جشن های نوروزی پایان می پذیرد.
 

 

 
امیدواریم که تعطیلات نوروز برای شما مخاطبین فهیم سایت صدای زرند به خوبی و خوشی سپری شده باشد و سال خوبی را پیش رو داشته باشید.

 

 
 حال که امروز اخرین روز تعطیلات را پشت سر گذاشته اید به این پرسش پاسخ دهید که شما امروز ۱۳ فرودین(سیزده بدر) را در کجا سپری کردید؟.

 

 
مخاطبین پایگاه خبری و تحلیلی صدای زرند : نام بخش و یا شهر، روستا و محل تفرجگاهی که رفتید را ارسال کنید و مخاطبین خارج از شهرستان زرند، نام استان، شهرستان و محلی که ۱۳ بدر را در آنجا بودید را در قسمت نظرات ذیل همین خبر به اشتراک بگذارید و چند سطری هم اگر مایل بودید برامون تعریف کنید که چکار کردید و چقدر به شما خوش گذشت و در کل فضا و حال و هوا رو برای ما توصیف کنید.

 

انتهای پیام/