ابراز شادمانی شهروندان زرندی از توافق هسته ای ایران و ۱+۵ (+گزارش تصویری)

شماری از شهروندان زرندی با حضور در یکی از میادین شهر زرند نسبت به توافق هسته ای بین ایران و گروه ۱+۵ ابراز شادمانی کردند.

شماری از شهروندان زرندی با حضور در میادین شهر زرند نسبت به توافق هسته ای بین ایران و گروه ۱+۵ ابراز شادمانی کردند.

 

JashnHastie_006

 

 

به گزارش صدای زرند، مردم از حوالی ساعت ۲۰ الی ۲۰:۳۰ روز جمعه در میدان ۲۲ و خیابان های اطراف آن حاضر شدند و با به صدا درآوردن بوق خودروها شادی خود را از توافق هسته ای اخیر ابراز کردند.

 

 
گروهی از مردم نیز بصورت پیاده در اطراف میدان ۲۲ بهمن حرکت و با در دست داشتن پرچم ایران و با بالابردن دست به نشانه پیروزی و گفتن جملاتی در حمایت از وزیر امور خارجه و تیم هسته ای جمهوری اسلامی ایران از تلاش های آنان در مدت مذاکرات هسته ای با گروه ۱+۵ تشکر کردند.

 

 
تعدادی از ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای برقراری نظم و جلوگیری از ایجاد ترافیک در میدان ۲۲بهمن و خیابان های اطراف حضور یافتند و پس از حدود یک ساعت جمعیت حاضر این محل را ترک کرد.

 

 
مفاد بیانیه پایانی لوزان پنجشنبه شب در پایان هشتمین روز مذاکرات ایران و ۱+۵ صادر و توسط محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدریکا موگرینی هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا در محل دانشگاه پلی تکنیک لوزان سویس قرائت شد.

 

 
ظریف صبح جمعه در بدو ورود به تهران مورد استقبال مردم قرار گرفت و با اشاره به بیانیه پایانی لوزان، گفت: مجموعه راه حل های اعلام شده در این بیانیه می تواند مبنای سند نهایی مذاکرات هسته ای باشد.

 

JashnHastie_008 JashnHastie_009 JashnHastie_004 JashnHastie_003 JashnHastie_002 JashnHastie_007 JashnHastie_010 JashnHastie_005

 

 

عکاس: حسن ضیاءالدینی

 

انتهای پیام/