دیدار حساس مس کرمان با شهرداری اردبیل

تیم مس کرمان در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال فردا دوشنبه دیدار حساسی را مقابل شهرداری اردبیل خواهد داشت که برای تیم مس حکم مرگ و زندگی را دارد.

تیم مس کرمان در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال فردا دوشنبه دیدار حساسی را مقابل شهرداری اردبیل خواهد داشت که برای تیم مس حکم مرگ و زندگی را دارد.

 

دیدار حساس مس کرمان با شهرداری اردبیل

 

به گزارش صدای زرند، این دیدار در حالی برگزار می شود که تیم مس کرمان هم اکنون با ۳۲ امتیاز در جایگاه دوم گروه الف قرار دارد و حریف آن تیم شهرداری اردبیل با ۳۰ امتیاز سوم است که به حساسیت این بازی افزوده است.

 
در حالی که تیم فولاد اهواز صدرنشین این جدول، فاصله ۶ امتیازی با تیم دوم جدول دارد، اما تیم های دوم تا پنجم اختلاف دو امتیازی با یکدیگر دارند.

 
کوچکترین اشتباه از سوی یک تیم در این سه هفته پایانی رقابت ها تیم دیگر را بالا می کشاند و شانس آن تیم را برای صعود به پلی آف افزایش می دهد.

 
مدیرعامل باشگاه مس کرمان در رابطه با دیدار تیم مس با شهرداری اردبیل روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به جایگاه دوم تیم مس و جایگاه سوم تیم حریف، این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار است و امیدواریم این موضوع را فدراسیون و سازمان لیگ بخوبی درک کنند.

 
امیر سیف الدینی، بیان کرد: امیدواریم با توجه به معرفی داوران این دیدار، قضاوت خوبی را شاهد باشیم و نظارت دقیق و کاملی وجود داشته باشد تا مشکلی پیش نیاید.

 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم هر تیم که حقش است، در این دیدار پیروز شود زیرا تیم برنده این دیدار ۷۰ تا ۸۰ درصد می تواند به عنوان تیم اول و دوم گروه در پایان خود را معرفی کند.

 
مدیرعامل باشگاه مس کرمان افزود: برنده بازی فردا حتی می تواند نیم نگاهی به صدر جدول داشته باشد تا در صورت نتیجه نگرفتن تیم فولاد اهواز از این فرصت برای صدرنشینی و صعود مستقیم به لیگ برتر استفاده کند.

 
وی تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنان تیم مس کرمان با توجه به هفت پیروزی و یک مساوی در هشت دیدار گذشته خود روحیه خوبی دارند و همه سر حال هستند.

 
سیف الدینی، بیان کرد: حضور هواداران تیم مس کرمان که همیشه در کنار تیم بوده اند در دیدارهای لیگ دسته یک کمرنگ شده که البته طبیعی است زیرا آنها از تیم آسیایی مس کرمان انتظار نداشتند که حالا در لیگ دسته یک بازی کند.

 
مدیرعامل باشگاه مس کرمان خاطرنشان کرد: در تیم مس کرمان مصطفی نوروزی به دلیل پارگی رباط صلیبی و انجام عمل جراحی، و کریم اسلامی به دلیل کشیدگی رباط صلیبی در دیدار مقابل شهرداری اردبیل غایب هستند.

 
وی ادامه داد: همچنین امید خلیلی به دلیل محرومیت در این دیدار تیم مس کرمان را همراهی نخواهد کرد.

 
تیم مس کرمان تا پایان هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال با ۳۲ امتیاز دوم است و فردا دوشنبه در دیداری حساس از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان تیم شهرداری اردبیل خواهد بود.

 

انتهای پیام/