تقدیم بودجه ۱۴میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی شهرداری زرند در سال ۹۴ به شورای اسلامی شهر

در اولین جلسه شورای اسلامی شهر بودجه ۱۴,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی شهرداری زرند در سال ۹۴ تقدیم شورای اسلامی شهر گردید.

بودجه ۱۴,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی شهرداری زرند در سال ۱۳۹۴ تقدیم شورای اسلامی شهر گردید.

 

 

Bodje-ZArand_02

 

به گزارش صدای زرند، در اولین جلسه شورای اسلامی شهر بودجه ۱۴,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی شهرداری زرند در سال ۹۴ تقدیم شورای اسلامی شهر گردید.

 

 

در ابتدای این جلسه سیدرضا هاشمی رییس شورای اسلامی شهر زرند از خدمات شبانه روزی پرسنل شهرداری زرند در ایام پایانی سال تشکر و قدردانی نمود.

 
وی گفت: با حضور آقای یزدانپناه بر مسند شهرداری همدلی بی نظیری در بین کارکنان و مسئولین قسمتهای مختلف شهرداری بوجود آمد و در نهایت این شکوه خدمت به ارمغان رسید.

 
ایشان همچنین نیز خاطر نشان ساخت پرداخت معوقات کارکنان شهرداری با رقم بالغ بر ۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیارد تومانی در ۵۰ روز کار غیر ممکنی بود که با درایت سرپرست شهرداری زرند و تلاش نیروهای دلسوز این نهاد مردمی میسر گردید که جای سپاس و قدردانی را دارد.

 
در ادامه جلسه رضا یزدانپناه سرپرست شهرداری زرند با ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در ۲ ماه گذشته اشاره ای به تفسیر بودجه ۱۴,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی شهرداری در سال ۹۴ نمود و گفت: ما برای اصلاح و رونق شهرداری و پرداخت بدهی های که مربوط به ادوار گذشته می باشد بودجه ای بالغ بر۴۰ میلیارد تومان نیاز داریم که امیدواریم  با ترسیم و طراحی درآمدهای جدید برای شهرداری بتوانیم نسبت به افزایش بودجه در سال آتی و سالهای آینده اقدام نمائیم.

 
گفتنی است در این جلسه اعضای محترم شورای از تلاشهای کارکنان و مدیریت شهرداری قدردانی نمودند و همچنین شورای معاونین و مسئولین دوایر حاضر در جلسه با تقدیر از مدیریت مدبرانه ی آقای یزدانپناه ، خواهان حمایت ویژه ی شورای اسلامی شهر از ایشان گردیدند. 

 

Bodje-ZArand_01

Bodje-ZArand_03

 

 

انتهای پیام/