حضور بانوی تازه مسلمان ژاپنی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زرند

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زرند در مراسمی که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن برگزار کرد زمینه حضور خانم فاطمه آتسوکو هوشینو در جمع دانشجویان این دانشگاه را فراهم نمود تا دانشجویان با زندگی و تفکر یک بانوی تازه مسلمان آشنا شوند.

بانوی تازه مسلمان ژاپنی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زرند حضور یافت.

 

Hoshino

 

 

به گزارش صدای زرند، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زرند در مراسمی که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن برگزار کرد زمینه حضور خانم فاطمه آتسوکو هوشینو در جمع دانشجویان این دانشگاه را فراهم نمود تا دانشجویان با زندگی و تفکر یک بانوی تازه مسلمان آشنا شوند.

 
ابتدای این مراسم علی صادق زاده معاون فرماندار زرند طی سخنانی از این اقدام فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زرند قدردانی و به مهمان ویژه این مراسم نیز خیر مقدم گفت.

 
وی با اشاره به سابقه تاریخی و فرهنگی زرند اظهار داشت: خوشبختانه در سال های اخیر و با توجه به سرمایه گذاری های خوبی که در این شهرستان انجام گرفته، نوید بخش آینده پرباری برای جوانان تحصیل کرده شهرستان را می دهد.

 
صادق زاده تصریح کرد: دانشگاه در همه دوره ها و در همه امور مهم  فرهنگی اجتماعی همراه همه دستگاههای اجرایی شهرستان بوده  و امیدواریم حضور اساتید و دانشجویان و فرهیختگان دانشگاه ضمن استمرار، ملموس تر باشد تا توسعه شهرستان شتاب بیشتری بگیرد.

 
معاون فرماندار زرند تاکید کرد: قطعا جامعه بدون دانشگاه جامعه ای بدون هدف است و شکل گیری دانشگاه آزاد اسلامی با ظهور انقلاب اسلامی در ایران جامعه را بسوی هدف های عالی انسانی و اسلامی رهنمون کرد تا ایران سراسر دانشگاه باشد و ایرانی برای جهانی شدن فرهنگ ایرانی اسلامی، راه خود را هموار تر کند.

 
وی در پایان سخنان خود گفت: زنان در ایران اسلامی بخش عمده جامعه دانشگاهی را تشکیل می دهند و این مهم خود نشانه پویایی و حرکت بالنده  جامعه است و حضور اکثریت دختران و زنان در دانشگاه نیز نقش مادران آینده این سرزمین در تربیت نسل آینده جامعه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

 

 

Hoshino_02

در ادامه خانم فاطمه آتسوکو هوشینو ضمن تقدیر از دانشگاه آزاد اسلامی بخاطر این دعوت بیوگرافی خود را طرح و گفت: من از خانواده شینتویی هستم که  عمویم پس از مهاجرت به آمریکا برای ادامه تحصیل  مسیحی شد. اما من از بچگی برای آشنایی با ادیان مختلف مطالعه کردم حادثه یازده سپتامبر بر روی من تاثیر گذاشت و در ابتدا غیر طبیعی بودنش برایم مسجل شد کم کم کنجکاو شده و به مطالعه بیشتری پرداختم، نخوردن گوشت خوک و شراب توسط مسلمانان و خواندن نماز به سمت مکه برایم جالب بود، به همین جهت آرام آرام به دین اسلام مشرف شدم.

 
 وی با اشاره به دیدگاه  مردم ژاپن نسبت به اسلام و مسلمانان بر اساس تلاش و حرکت ضد اسلامی بخصوص بوسیله و تلاش رسانه های غربی کاملا منفی بود  و در سال های اخیر متاسفانه حرکت گروه داعش نیز این حس را تشدید کرده است.  

 
خانم هوشینو با اشاره به ارزش حجاب در نزد زنان مسلمان گفت: هموطنان من این مساله را نشانه مریضی و دیوانگی من می دانستند و معتقد بودند که شستشوی مغزی شده ام. از آنجا که روسری نشانه اسلام در ژاپن است و با توجه به مخالفت های خانواده ام مرارت های بسیار کشیدم اما اعتقاد کامل داشتم که حجاب نشانه عزت نفس یک زن است و هیچگاه خللی در اراده ام برای مسلمانی پدید نیامد.

 
فاطمه آتسوکو در خصوص آشنایی اش  با ایران تصریح کرد: در مسیر مطالعه در خصوص دین اسلام و آشنایی با مسلمانان که از طریق اینترنت هم صورت گرفت با همسرم آشنا شدم تا اینکه ایشان مرا برای سفر به ایران تشویق کردند و منهم مشتاقانه پذیرفتم .به ایران که رسیدم شنیدن صدای اذان برای اولین بار حس تولدی دوباره را در من زنده کرد.

 
بانوی تازه مسلمان اظهار داشت: من معتقدم در شرایط کنونی مدیریت جهان به دست دو گروه است صهیونیسم و جهان تشیع که سرانجام صهیونیسم هلاکت است، اما این رهبران جهان تشیع بخصوص امام خمینی (ره) و امام خامنه ای بودند که نگاه جامعه انسانی را به انسان، زندگی، راه سعادت و خوشبختی عوض کرده و مسیری تازه را برای سعادت مندی بشر معرفی کردند.

 
وی سرود جمهوری اسلامی ایران را نشانگر همه تلاشها ی عاشقانه مردان و زنان بزرگی می داند که برای هدایت بشریت تلاش کردند و می کنند.

 
هوشینو از دلبستگی شدید خود به امام زمان و مقام معظم رهبری گفته و افزود: آنقدر دلباخته دیدار رهبرم هستم که صبر می کنم تا مراسم مذهبی ماه های رمضان و محرم فرا برسد و چهره نورانی و مبارک ایشان را در حسینیه امام خمینی(ره) زیارت کنم.

 
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: اگر همه جهان اسلام به ندای مقام معظم رهبری گوش جان بسپارند و اگر همه مسلمانان و جامعه بشری دنیا قرآن و اهل بیت (س) در زندگیشان حضور داشته باشد قطعا افراطی گری و نژاد پرستی در افکارشان راهی نخواهد داشت و آنچه مهم است انسان و انسانیت خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/