دختر غیر مسلمانی که حجاب را برگزید

من از ابتدای سال های جوانی خود همواره با طرز نگاه مردان به همجنسان خود مشکل داشتم. در سال های دانشگاه بارها می شنیدم که پسرها در مورد دختران چه سخنانی بر زبان می آورند.

صدای زرند: به گزارش گروه فرهنگ رویکرد، به نقل از On Islam، یک دختر غیر مسلمان آمریکایی، پوشش حجاب اسلامی را برگزید و دلائل این کار خود را نیز شرح داد.

                  
n00025651-b

 

بر پایه این گزارش، آماندا دختری آمریکایی ست که در یک خانواده غیر مسلمان به دنیا آمد. او هیچ گاه مسلمانی را تجربه نکرده است با اینحال تصمیم گرفته که پوشش حجاب اسلامی را انتخاب کند. او در مقاله ای که برای یکی از رسانه های آمریکایی نگاشته است، دلیل انتخاب حجاب را اینگونه بیان می کند:

                  

«من از ابتدای سال های جوانی خود همواره با طرز نگاه مردان به همجنسان خود مشکل داشتم. در سال های دانشگاه بارها می شنیدم که پسرها در مورد دختران چه سخنانی بر زبان می آورند. آنها مانند یک تکه گوشت به دختران نگاه می کنند و تنها به دنبال لذت بردن از بدن آنها هستند.»

                  

او ادامه داد: «هنگامی که این موضوع را با دوستانم در میان گذاشتم آنها براحتی با آن برخورد کردند و گفتند که نباید خیلی سخت گرفت. جنس پسرها همین است و نباید توقع بیشتری از آنها داشت. من اما دیگر نمی توانستم نگاه هوس آلود مردان به خودم را تحمل کنم و این موضوع بسیار مرا آزار می داد.»

                  

آماندا سپس در دانشگاه با تعدادی دختران مسلمان آشنا می شود و آنها از حجاب برای او سخن گفتند: « آنها به من گفتند که دستور حجاب برای محافظت زنان از نگاه هوس آلود مردان است و این مساله باعث آرامش زنان خواهد شد. مدتی در مورد این مساله فکر کردم و سپس تصمیم خود را گرفتم. اوائل کمی برایم سخت بود چون تابحال کمتر غیر مسلمانی پوشش حجاب را انتخاب کرده است اما پس از مدتی آرامش خاصی پیدا کردم و حجاب را با تمام وجود پذیرفتم.»

                  

                  
An American Non Muslim Hijabi Shares her Story   Gender   Society   Family   OnIslam_net

 

 

انتهای پیام/