پیش بینی توافق هسته ای در سریال۲۴ +فیلم

بخشی از این سریال به موضوع توافق هسته ای با ایران مربوط است که شباهتهای عجیبی در مقایسه با مذاکرات هسته ای اخیر در آن دیده می شود!

24n00407089-bبه گزارش صدای زرند، این روزها در شبکه های اجتماعی بخش های از سریال هالیوودی ۲۴ در بین کاربران این شبکه ها به سرعت دست به دست می شود.

 

در بخشی از این سریال به موضوع توافق هسته ای با ایران مربوط است که شباهتهای عجیبی در مقایسه با مذاکرات هسته ای اخیر در آن دیده می شود! این سریال که محصول سال ۲۰۰۲ -۲۰۱۰ هالیوود است در هر فصل ۲۴ساعت از یک روز زندگی “جک باور” مامور سی تی یو (واحد ضدتروریستی) را به نمایش در می آورد.

 

گزیده ای از داستان اصلی و فصل ۸ این سریال به شرح زیر است:

 

فصل ۸ سریال ۲۴ حول شخصیت رییس جمهور حسن که رئیس جمهور کشور فرضی کامستان به پیش می رود. رییس جمهور کشوری که خواستار تجدید روابط خود با امریکا و ایجاد تعامل و توافق هسته ای با ایالات متحده می باشد.

 

download-mihanhamkar-com

 

بدون شک مقصود از جمهوری اسلامی کامستان در این فصل جمهوری اسلامی ایران می باشد، گزاره های مطرح از قرابت جمهوری اسلامی کامستان با جمهوری اسلامی ایران به قدری واضح و روشن است، که در نگاه اول هر مخاطبی آن را متوجه می شود؛ به طور مثال می توان به گزارش شور انگیز و هیجانی خبرنگاران خارجی از ملاقات دو رئیس جمهور و صحبت در باره کنفرانس خبری رئیس جمهور حسن و تیلور درباره مسئله هسته ای کامستان اشاره نمود؛ گزارش که در آن خبرنگار به وضوح به موقعیت جغرافیای جمهوری اسلامی ایران اشاره می کند.

 


به وضوح خبرنگار از جمهوری اسلامی ایران صحبت کرده و با به کار بردن عباراتی نظیر خاورمیانه، موفقیت تاریخ، بر این موضوع تاکید کرده است و یا در سکانس بعدی سریال مذاکرات رئیس جمهور تیلور و حسن و دیالوگ های رد و بدل شده مهر تایید دیگری بر این مسئله است؛

 


حتی در عکس منتشر شده در ارتباط با این فصل پرچم ایران به شکل کاملا کوچک و زیرکانه ای در پشت عکس رئیس جمهور کامستان(ایران) پنهان شده است.

 

 


رئیس جمهور حسنِ به تصویر کشیده شده در این سریال از دیدگاه آمریکایی ها رئیس جمهوری ایده آل می‌باشد. چهره ارائه شده از این رئیس جمهور حسن در اذهان مخاطبان مثبت می‌باشد و وی جز کاراکتر های خوب فیلم محسبوب می شود، وی در مذاکرات در مقابل تندروی های برادرش که اتفاقا نفوذی دولت کامستان است می ایستد و حتی در انتها جان خود را برای ایجاد امنیت جهانی فدا می کند.

 


گذشته از تمام نکات ذکر شده رئیس جمهور حسن را باید رئیس جمهور خوب از دیدگاه آمریکایی ها معرفی کرد چرا که از داخل حکومت افرادی نظیر فرهاد اقدام به مخالفت با نظرات او نموده و به عنوان یکی از اصلی ترین همراهان او به مخالفت با تصمیمات رئیس جمهور حسن بر می آید و این نشان دهنده آن است که اپوزسیون داخلی مخالفت زیادی با وی دارد.

 
انتهای پیام/