تودیع و معارفه مدیریت مجتمع سنگ آهن جلال آباد

در مراسم تودیع و معارفه مدیر مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند، مهندس حمید رضا عسکری به عنوان سرپرست این مجتمع معرفی شد.

در مراسم تودیع و معارفه مدیر مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند، مهندس حمید رضا عسکری به عنوان سرپرست این مجتمع معرفی شد.

 

 

SankAhan-JalalAbad_01

 

به گزارش صدای زرند، مراسم تودیع و معارفه مدیریت مجتمع سنگ آهن جلال آباد با حضور مهندس صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند، مهندس کریم نژاد معاون بهره برداری شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، جمعی از پیمانکاران و کارکنان این مجتمع در محل سالن اجتماعات سنگ آهن جلال آباد برگزار شد.

 
علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ایران را کشوری دارای تمدن کهن، مردمی باهوش و تأثرگذار در دنیا عنوان کرد و گفت: به فضل الهی و با سعی و تلاش نیروهای نخبه و ارزشمند در دولت تدبیر و امید، کشور به مسیر اصلی بازگردانده شد.

 
وی با اشاره به سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی افزود: با درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حمایت و پشتیبانی ایشان از تیم مذاکره کننده هسته ای با دیپلماسی قوی با کشورهای ابرقدرت در دنیا مذاکره و با آنان گفتگو می کنیم.

 
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند نقش تأثیرگذار دکتر امیری نماینده چهار دوره مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی را در توسعه صنعتی شهرستان را ماندگار و ستودنی دانست و گفت: امروز در جبهه جهاد اقتصادی قرار داریم و باید گام های قوی و استوار در رشد اقتصادی کشور برداشته شود.

 
مهندس صادق زاده تصریح کرد: امروز با افراد تندرو و کسانی که چهره واقعی اسلام را خراب می کنند در حال مبارزه هستیم و اطمینان داریم در بحث هسته ای با درایت و تدابیر سازنده رهبر معظم انقلاب به نتیجه خواهیم رسید تا شاهد رشد و پویایی فرزندان این مرز و بوم باشیم.

 
وی با تأکید بر همراهی و همکاری مردم و مسئولین اجرایی در به ثمر رسیدن اهداف انقلاب اسلامی اظهار کرد: برای پاسداری از خون شهیدان باید میهن اسلامی را بسازیم و ادامه دهنده راه با عزت و ارزشمند آنان باشیم.

 

 

SankAhan-JalalAbad_02

 
مهندس کریم نژاد معاون بهره برداری شرکت تهیه و تولید مواد معدنی کشور را سرشار و غنی از معادن عنوان کرد و گفت: ۶۸ نوع ماده معدنی در ایران وجود دارد و ما جزء ده کشور برتر در دنیا هستیم.

 
وی با اشاره به اینکه زرند به عنوان یک شهر صنعتی در کشور شناخته شده است، افزود: رشد و توسعه صنعتی در شهرستان زرند سرعت مضاعفی داشته و زمینه رشد فزاینده توسعه و پیشرفت آن با حمایت های مردم و مسئولین اجرایی میسر و فراهم شده است.

 
معاون بهره برداری شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با اشاره به نامگذاری سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی از سوی مقام معظم رهبری یادآور شد: قطعاً مشکل بیکاری در شهرستان زرند حل خواهد شد و حفظ اشتغال و ایجاد آن وظیفه ما و در رأس برنامه های دولت تدبیر و امید قرار دارد.

 
کریم نژاد میزان استخراج سنگ آهن در کشور را بیش از ۵۰ میلیون تن در سال عنوان کرد و گفت: معدن سنگ آهن جلال آباد ۱۰ درصد سهم تولید سنگ آهن در کشور را به خود اختصاص داده و در برنامه کاری ما در سال جاری، تولید و استخراج ۷ میلیون تن سنگ آهن در این معدن است.

 
وی تصریح کرد: شهرستان زرند مشکلات کمتری نسبت به دیگر شهرستان های دیگر دارد و باید شرایط برای انجام کارهای دیگر تحقق یابد.

 
در این مراسم از خدمات مهندس حسین میرزایی تقدیر و طی حکمی مهندس حمید رضا عسکری به عنوان سرپرست جدید مجتمع سنگ آهن جلال آباد منصوب شد.

 

 

انتهای پیام/