روابط عمومی ها نقش اساسی را در روابط شهروندان و ادارات ایفا می کنند

چهل و ششمین جلسه انجمن روابط عمومی شهرستان زرند در سالن مدیریت بحران فرمانداری زرند و با حضور صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، برهانی نژاد رئیس شورای اسلامی شهرستان زرند و مدیران روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد.

علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری زرند در چهل و ششمین جلسه انجمن روابط عمومی شهرستان زرند گفت: روابط عمومی ها نقش اساسی را در روابط شهروندان و ادارات ایفا می کنند.

 

Ravabet-Omomi-46_01

 

به گزارش صدای زرند، چهل و ششمین جلسه انجمن روابط عمومی شهرستان زرند در سالن مدیریت بحران فرمانداری زرند و با حضور  مهندس علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، مهندس مهدی برهانی نژاد رئیس شورای اسلامی شهرستان زرند و مدیران روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد.

 

 
علی صادق زاده در این مراسم به نقش مهم روابط عمومی ها در ادارات سطح شهر اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها نقش اساسی را در روابط شهروندان و ادارات ایفا می کنند و هرگاه نقص و ایرادی بر ادارات وارد باشد، نقش روابط عمومی ها به وضوح به چشم خواهد آمد.

 
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری زرند در ادامه تصریح کرد: متأسفانه برخی از مدیران ادارات به روابط عمومی ها آن گونه که شایسته و بایسته است، اهمیت نمی دهند و شاید این یک نقطه ضعف برای مسئولین و مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی باشد.

 
مهندس صادق زاده به شعار سال جدید نیز اشاره کرد و گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی نامگذاری شده است، می طلبد مدیران روابط عمومی نیز با سرلوحه قرار دادن این شعار در راه توسعه و پیشرفت شهرستان زرند قدم بردارند.

 
وی به زرند صنعتی نیز اشاره کرد و گفت: کارخانه تولید کنسانتره زرند، کارخانه تولید کنسانتره سیریز، احداث دو نیروگاه برق در زرند، احداث منطقه ویژه ریلی کشور، گسترش کارخانه واگن سازی زرند، کارخانجات کک و قطران، فولاد زرند ایرانیان و … نشان از اهمیت زرند در صنعت  ایران دارد.

 

 

Ravabet-Omomi-46_02

 
مهندس مهدی برهان نژاد رئیس شورای اسلامی شهرستان نیز ضمن تقدیر از فعالیت های مدیران روابط عمومی از اجرای طرح بازدید اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا از معادن و کارخانجات خبر داد و گفت: این طرح به زودی و بعد از پیگیری های دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و حبیب الله خنجری فرماندار زرند اجرائی خواهد شد.

 
رئیس شورای اسلامی شهرستان زرند تصریح کرد: این بازدیدها به صورت چهل نفره و پنج شنبه هر هفته انجام خواهد گرفت.

 
وی در پایان گفت: در این امر روابط عمومی ها می توانند بیشترین و بهترین کمک را در جهت اجرای موفق این طرح داشته باشند.

 
شایان ذکر است در ادامه این نشست مدیران روابط عمومی به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص انجمن، فعالیت های در حال انجام و برنامه اجرائی سال ۹۴ انجمن پرداختند.

 

انتهای پیام/