اجرای تئاتر درگیر در پلاتوی رنگ هنر زرند

تئاتر در گیر، درگیری های آدم های امروزی است که در گیر مصائب و مشکلات زندگی امروزی هستند. زن و شوهری پس از برگزاری آخرین جلسه دادگاه خود به خانه باز می گردند تا برای همیشه از هم جدا شوند.

تئاتر درگیر کاری است با موضوع اجتماعی که قرار است از یکم تا نهم اردیبهشت در پلاتوی رنگ هنر واقع در خیابان تختی به روی صحنه رود.

 

صدای زرند: این کار نمایش به نویسندگی و کارگردانی احمد رشیدی و بازی مسعود لشکری و آرزو محبوبی راد و با صدای چهره جدید آواز زرند، جواد ابراهیمی، هر روز ساعت ۷ عصر در پلاتوی رنگ هنر پذیرای علاقمندان خواهد بود.

 

این نمایش بازگشت احمد رشیدی پس از یک دوره دوری ۸ ساله از تئاتر زرند است که این بار با «درگیر» باز گشته است.

 

 

مسعود لشکری در نقش سعید رنجبر (مهندس و اپراتور یک شرکت فن آوری اطلاعات) و آرزو محبوبی راد که برای اولین بار به روی صحنه میرود در نقش مهین (شاغل در آژانس بانوان) ایفای نقش می کند.

 

رشیدی در گفتگو به صدای زرند گفت:  تئاتر در گیر، درگیری های آدم های امروزی است که در گیر مصائب و مشکلات زندگی امروزی هستند. زن و شوهری پس از برگزاری آخرین جلسه دادگاه خود به خانه باز می گردند تا برای همیشه از هم جدا شوند. آنها قرار بعدی خود را در محضر و برای قرائت صیغه طلاق می گذارند اما در خانه جریان به سمتی پیش می رود که درگیری تازه ای بحث تکراری آنها را تازه میکند و….

 

 

Dargir

 

 

انتهای پیام/