توهین مجدد خواننده مُرتد به خاندان عصمت و طهارت

شاهین نجفی، خواننده هتاک مقیم خارج از کشور که چندین بار سابقه بی حرمتی و هتاکی به نماد ها و مقدسات شیعی را داشته بار دیگر با انتشار پوستر آهنگ جدید خود به مقام والای حضرت ابوالفضل العباس (ع) جسارت کرد.

ShahinNajafiصدای زرند: شاهین نجفی، خواننده هتاک مقیم خارج از کشور که چندین بار سابقه بی حرمتی و هتاکی به نماد ها و مقدسات شیعی را داشته بار دیگر با انتشار پوستر آهنگ جدید خود به مقام والای حضرت ابوالفضل العباس (ع) جسارت کرد.

 


وی پیش از این نیز با انتشار قطعاتی به مقام امام هادی (ع) ، امام عصر (عج) و به سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) جسارت کرده بود.
همچنین پس از انتشار آثار موهن این خواننده مقیم خارج از کشور چندی از مراجع عظام تقلید حکم ارتداد این خواننده را صادر کردند.

 


لازم به ذکر است پس از بی حرمتی های پی در پی این خواننده موجی از اعتراضات نسبت به توهین های او از سوی جامعه شیعی شکل گرفت که پس از این اتفاقات پلیس کشور آلمان رسما اعلام کرد که حافظ جان شاهین نجفی در مقابل هر گونه تهدیدی از سوی معترضین خواهد بود.

 


این در حالی است که اهانت به مقدسات تحت ماده ۱۶۶ قانون کیفری آلمان جرم محسوب می شود.

 


طبق این ماده هر کس به صورت عمومی یا با انتشار مطالبی اقدام به تحقیر یا اهانت کند به صورتی که قابلیت تشویش آرامش عمومی، تشویش یک گروه مسیحی مستقر در آلمان یا دیگر جوامع مذهبی یا انجمن های جهانی را داشته باشد می بایست جریمه نقدی بپردازد یا تا سه سال به زندان محکوم شود.

 


حال سوال اینجاست که کشور های غربی نظیر آلمان و انگلیس و … که داعیه دار حفظ حقوق بشر هستند چرا به محلی برای حفظ و مراقبت از اهانت کنندگان به ادیان مختلف نظیر سلمان رشدی و شاهین نجفی تبدیل شده اند.

 

 

انتهای پیام/