همدلی اعضای کانون جوانان هلال اهمر زرند با همکلاسی تحت درمان

اعضای کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر دانشکده صنعت و معدن دانشگاه زرند برای اعلام همبستگی با همکلاسی خود که دچار سرطان خون شده است، موهای سرشان را تراشیدند.

 اعضای کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر دانشکده صنعت و معدن دانشگاه زرند برای اعلام همبستگی با همکلاسی خود که دچار سرطان خون شده است، موهای سرشان را تراشیدند.

 

helal-Ahmar-Zarand

 

 

 به گزارش صدای زرند، مصطفی حسینی عضو کانون دانشجویی این دانشکده از ماجرای تراشیدن موهای سرشان برای اعلام همبستگی با همکلاسی شان می‌گوید: ۴ ماهی است که یکی از همکلاسی هایمان از سرطان رنج می برد اما هیچ یک از بچه ها در این مدت نمی‌دانستند تا این که از طریق یکی از دوستانش متوجه بیماری او شدند.

 

 

بچه‌ها دو هفته ای می‌شد که متوجه شدند هم کلاسی مان به چنین بیماری مبتلا شده. این موضوع را در کانون دانشجویی هلال احمر در دانشکده صنعت و معدن زرند مطرح کردند که در نهایت ۲۳ نفر از دانشجویان زرند تصمیم گرفتند موهای سرشان را بتراشند تا به نوعی با او همدردی کنند.

 

 
به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر؛ وی ادامه می دهد: از طرف دیگر چون همکلاسی‌مان تا قبل از این که این بیماری را داشته باشد بر روی ظاهرش به خصوص موهایش حساس بود؛ می خواستیم با این کار به او بفهمانیم که آن قدر ها هم ظاهر آدم ها مهم نیست. به همین دلیل همه با هم هماهنگ کردند و موهایشان را تراشیدند.

 
آن طور که حسینی می‌گوید: دانشجویانی که این کار را انجام داده اند از همکلاسی های خودمان هستند و همه عضو کانون دانشجویی هلال احمر هستند.

 
حسینی با قرار دادن عکس خود و دوستانش در گروه های مجازی و ارتباطی؛ با موهای از ته تراشیده قصد دارد علاوه بر همدردی با هم کلاسی اش دیگران را با اهداف بشردوستانه سازمان جوانان هلال احمر آشنا کند.

 

انتهای پیام/