جان باختن سرباز زرندی در حین انجام خدمت

جوان زرندی، “سیدحمیدرضا مختاری”، در حین انجام خدمت مقدس سربازی در اثر سانحه رانندگی جان باخت.

جوان زرندی، “سیدحمیدرضا مختاری”، در حین انجام خدمت مقدس سربازی در اثر سانحه رانندگی جان باخت.

به گزارش صدای زرند، این جوان که اصالتاً اهل روستای آپنگوئیه و ساکن روستای محمدآباد زرند بود در حال سپری کردن آخرین ماههای خدمت سربازی خود در یگان تکاوری شهرستان خاش بود که دچار این سانحه شد.

بنا به اعلام یکی از بستگان ایشان، وی که بعد از یک عملیات در حین بازگشت به یگان مربوطه بود، به دلیل سرعت بالا و احتمالاً لغزندگی جاده ناشی از بارندگی های اخیر دچار این حادثه شده است.

هرچند، جان باختن سربازان در لباس خدمت می تواند شهادت محسوب شود و حتی، برخی منابع خبری زرند نیز مرگ این سرباز را در این سانحه شهادت اعلام کرده اند، ولی طبق گفتگوی صدای زرند با یکی از بستگان وی، نائل شدن ایشان به مقام رفیع شهادت به صورت کتبی اعلام نشده و قرار است این موضوع تا فردا از سوی مراجع رسمی به خانواده ایشان اعلام شود.

شایان ذکر است تشییع پیکر این سرباز وطن، روز یکشنبه در شهرستانهای کرمان و زرند ( روستای آپنگوئیه) برگزار خواهد شد‌.

به گزارش صدای زرند، سیدحمیدرضا مختاری متولد ۱۳۷۹، تنها پسر یک خانواده چهارنفری بوده است که اسفندماه سال جاری دوره خدمت سربازی اش به پایان می رسید.

صدای زرند ضمن عرض تسلیت به خانواده معظم ایشان، از درگاه احدیت برای روح بلند این سرباز وطن آرزوی علو درجات و برای بازماندگان صبر جلیل مسئلت دارد.

جان باختن سرباز زرندی در حین انجام خدمت0 جان باختن سرباز زرندی در حین انجام خدمت1 جان باختن سرباز زرندی در حین انجام خدمت2 جان باختن سرباز زرندی در حین انجام خدمت3 جان باختن سرباز زرندی در حین انجام خدمت4 جان باختن سرباز زرندی در حین انجام خدمت5

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده