رد صلاحیت احمد محمدی برای تصدی پست شهردار کوهبنان کذب است

در پی انتشار پیام‌هایی از سوی برخی افراد در فضای مجازی پیرامون احتمال رد صلاحیت احمد محمدی شهردار اسبق زرند برای تصدی سمت شهردار کوهبنان، در این باره از سخنگوی شورای شهر کوهبنان سوال کردیم که وی این موضوع را رد کرد و پیام‌های منتشر شده را کذب دانست.

در پی انتشار پیام‌هایی از سوی برخی افراد در فضای مجازی پیرامون احتماسل رد صلاحیت احمد محمدی شهردار اسبق زرند برای تصدی سمت شهردار کوهبنان، در این باره از سخنگوی شورای شهر کوهبنان سوال کردیم که وی این موضوع را رد کرد و پیام‌های منتشر شده را کذب دانست.

به گزارش صدای زرند، “داود خالداری” در این باره بیان داشت: یک نقص مدرک مرتبط با زمان انتقال مهندس محمدی از اداره مخابرات زرند به شهرداری زرند وجود داشت که این موضوع پیگیری و مشکل رفع شد.

وی با توجه به حذف شدن علیرضا پورغلامحسینی برای رسیدن به سمت شهردار زرند، از اینکه شاید احمد محمدی مورد توجه شورای شهر زرند قرار گیرد و نتوانند وی را در کوهبنان به عنوان شهردار داشته باشند، ابراز نگرانی کرد.

خالداری در پاسخ به اینکه چطور نتیجه بررسی پرونده پورغلامحسینی خیلی زود مشخص شد اما نتیجه پرونده محمدی هنوز نامشخص است؟ بیان داشت: احتمالاً پورغلامحسینی در مراحل اولیه بررسی به دلیل مدرک تحصیلی غیرمرتبط نتوانسته به مراحل بعدی برای بررسی راه پیدا کند ولی پرونده مهندس محمدی در حال بررسی است و امیدواریم زودتر نتیجه مشخص شود.

لازم به توضیح است که پیش از این نیز صندلی شهردار کوهبنان در اختیار یک زرندی دیگر، یعنی یاسر محسنی بوده است.

انتهای پیام/