زرند، شهرستان برتر در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سال ۹۸

شهرستان زرند در بررسی شاخص‌های عملکرد سال ۹۸ در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، به عنوان شهرستان برتر در استان معرفی شد.

شهرستان زرند در بررسی شاخص‌های عملکرد سال ۹۸ در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، به عنوان شهرستان برتر در استان معرفی شد.

به گزارش صدای زرند، “سیدهادی جعفری”، مدیر امور مجلس و شهرستان‌های اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان در نشست مشترک مدیرکل استان با خانم شریعتی نماینده زرند و کوهبنان و نایب رئیس مجمع نمایندگان استان با اعلام این خبر گفت: در اولین دوره‌ی بررسی شاخص‌های عملکردی شهرستان‌ها و پس از بررسی عملکرد ۲۳ شهرستان، شهرستان زرند توانست عنوان شهرستان برتر را در این حوزه به خود اختصاص دهد.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌ها، معرفی ظرفیت‌های شهرستان از طریق رسانه و فضای مجازی، ساماندهی ۷۰۰ کارگاه صنایع دستی، جذب سرمایه‌گذاران، مشارکت بخشی عموم مردم در برنامه‌های گردشگری و خلاقیت در ارائه‌ی طرح‌های مرتبط، تعامل ارزنده با دستگاه‌های اجرایی، توسعه‌ی بوم‌گردی‌ها و جلب نظر گردشگران برای سفر به زرند، از جمله شاخص‌هایی است که شهرستان زرند توانست در مجموع بیشترین امتیاز را کسب نماید.

محمد اسلامی رئیس اداره میراث فرهنگی زرند هم گفت: خوشحالم و این اتفاق را مدیون خداوند، همراهی مردم و تلاش‌های همکارانم در شهرستان می‌دانم.

وی افزود: برای اولین بار بود که در سطح استان و در حوزه‌های سه‌گانه ما عملکرد شهرستان‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت و با قاطعیت می‌گویم که تمام همکارانم در جای جای استان از بهترین مدیران هستند که با کمترین امکانات ممکن بیشترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌دهند.

 

انتهای پیام/