در پی شیوع گسترده کرونا و به مدت دو هفته/

بازگشت محدودیت‌های ویژه کرونایی در زرند

در پی شیوع گسترده کرونا، فرماندار زرند از بازگشت محدودیت‌های ویژه کرونایی به مدت دو هفته، از فردا یکشنبه ۴ آبان ماه در این شهرستان خبر داد.

در پی شیوع گسترده کرونا، فرماندار زرند از بازگشت محدودیت‌های ویژه کرونایی به مدت دو هفته، از فردا یکشنبه ۴ آبان ماه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صدای زرند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، “علی صادق‌زاده” با اعلام این خبر فوری، بیان داشت: وضعیت شهرستان زرند از نظر شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا فاجعه‌بار، قرمز و فوق خطرناک می‌باشد.

وی با اشاره به خستگی کادر درمان شهرستان و تقاضای جامعه خدوم و جهادگر پزشکی زرند جهت تدوین محدودیت‌های جدید کرونایی و یا بازگشت آن‌ها در سطح شهرستان، گفت: ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا به ریاست استاندار کرمان، در خصوص بازگشت محدودیت‌ها بسته به شرایط به فرمانداران سراسر استان تفویض اختیار نموده است.

فرماندار افزود: به مدت دو هفته تمامی تکایا، مساجد، حسینیه‌ها، آرامستان‌ها و دیگر مکان‌های مذهبی تعطیل می‌باشند و هیچگونه مراسمی خصوصاً مراسم مذهبی و ترحیم در آن‌ها برگزار نخواهد شد.

وی همچنین در خصوص تالارهای پذیرایی و برگزاری مراسم در این مکان‌ها گفت: به مدت دو هفته تمامی تالارهای پذیرایی شهرستان بطور کامل تعطیل خواهند بود و تمامی مراسم آن‌ها باید لغو شود.

وی ادامه داد: اصناف پرخطری همچون، باشگاه‌های ورزشی، آرایشگاه‌های زنانه، قهوه‌خانه‌ها و گیم نت‌ها تعطیل می‌باشند و رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها فقط مجاز به سرو غذا بیرون‌بر خواهند بود.

فرماندار زرند با بیان اینکه بسیاری از مراسم در داخل منازل شخصی برگزار می‌شود، گفت: در این خصوص گشتی ویژه و مشترک با همکاری دادستانی، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت و درمان تشکیل، و نسبت به جلوگیری و برخورد قاطعانه به برگزاری اینگونه مراسم در منازل شخصی اقدام خواهد شد.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان زرند تصریح کرد: همچنین تمامی مراکز فعال آموزشی همچون آموزشگاه‌های زبان انگلیسی و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای به مدت دو هفته و مدارس شهرستان زرند تا ۹ آبان بمدت یک هفته تعطیل می‌باشند.

صادق زاده در پایان یادآور شد: تمامی محدودیت‌های ذکر شده در صورت لزوم و صلاحدید ستاد کرونای شهرستان قابل تمدید و بازگشت خواهند بود که متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/