تحلیلی بر وعده‌های مسئولین در زمان زلزله‌های اخیر زرند

مسئولین چرا نیمه دوم را آغاز نمیکنید!!؟؟

گرچه سرمازدگی پرتقال شمال چندین مرتبه رسانه‌ای شده است تا تسهیلاتی دریافت کند اما «زلزله زرند» همچنان منتظر مساعدت مسولین است. بیشترین حجم مطالبات و درخواست‌ها همشهریان زرندی در رابطه با وام و بازسازی منازل و زمان شروع آن می‌باشد!

چندی پیش نوشتیم “نمایش خوب زرندی‌ها در نیمه اول!!” و مطمئناً بازی تنها نیمه اول نیست و ۹۰ دقیقه نتیجه بازی را معین می‌کند. اما نمی‌دانیم چرا نیمه دوم آغاز نمی‌شود و اگر هم آغاز شده است چرا ما نمیبینم؟!؟

 

555636265893a

 

صدای زرند:‌ از حضور آقای نوبخت در زرند بیش از یک ماه می‌گذرد، اما هیچ‌گونه مصوبه دولتی اعلام نشده است و یا لااقل رسانه‌ای نشده است.

 

گرچه سرمازدگی پرتقال شمال چندین مرتبه رسانه‌ای شده است تا تسهیلاتی دریافت کند اما «زلزله زرند» همچنان منتظر مساعدت مسئولین است. بیشترین حجم مطالبات  و درخواست‌ها همشهریان زرندی در رابطه با وام  و بازسازی منازل و زمان شروع آن می‌باشد!

 

گرچه زورمان به ۴۰ دوچرخه‌ی آقای فرماندار و شهردار نمی‌رسد، چه رسد به وام‌ها و قول‌های میلیاردی برای زرند، اما برآنیم چند سطر برای دلمان و بر اساس وظیفه بنویسیم تا «دق» نکنیم.

 

۱- فوتبال بازی است، اما قانون دارد و پاسکاری از اصول آن است که بعضی‌ها خوب از عهده آن بر می‌آیند.

 

۲- قاضی این مسابقه تاریخ است که بی‌رحم است و بدون اغماض سوت می‌زند، لذا وجدان خود را قاضی کنید تا داور بی‌مورد سوت نزند.

 

۳- بیمارستان زرند که نقطه اوج  کار تکنیکی شما بزرگواران می‌باشد و فقط ۱۵۰ روز تا وعده خود فرصت داشتید، ۳۰ روز آن سپری شده و جنب و جوش خاصی در آن دیده نمی‌شود. «بماند که آقای حق‌دوست مدیرکل گفتند من خودم چادر می‌زنم و در زرند می‌مانم که اردیبهشت شاهد افتتاح این بیمارستان باشیم». ولی به ایشان می‌گوییم کاش شما فقط پزشک سونوگرافی تمام وقت شهرمان را تامین کنید، نیاز نیست همچون مدیران بیمارستان سینا و امام علی که غیرزرندی هستند رنج سفر به خود دهید (اسباب زحمت، دست شما درد نکند).

 

۴- احتمالاً بازهم دقیقه نودی بشویم؛ اما مسولین فوتبال دوست ما باید بدانند که فقط یک مرتبه حماسه ملبورن را داشتیم و در بقیه جام‌ها در حسرت بازی‌های نکرده ماندیم. نکند وعده و قول شما به این دولت نرسد گرچه امیدواریم کشوری دولتتان پاینده باشد.

 

۵- گرچه ما به حضور هوادران کوهبنانی در ورزشگاه حسادت می‌کردیم، اما حاضریم با همشهریان جناب آقای نوبخت در شمال و زلزله سیرچ در شادیمان شریک باشیم.

 

۶- و نکته پایانی اینکه لطفاً درددل ما همشهریان را به عنوان نامه سرگشاده به پایتخت بفرستید تا شاید افاقه شود و تعجیلی صورت پذیرد تا نیمه دوم هرچه زودتر آغاز شود!!!

 

انتهای پیام/