کارگران چینی طبق قرارداد، ماشین آلات و تجهیزات را نصب کرده و از ایران خارج خواهند شد

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل وضعیت سنگ آهن و نیاز کشور، وزیر صنعت و معدن تأکید دارند که کارخانه گندله سازی زودتر به بهره برداری برسد و در این راستا مسوولان پروژه تصمیم می گیرند برای تسریع در روند ایجاد کارخانه و نصب ماشین آلات و همچنین نصب تجهیزات کوره بلند، ۶۰ نفر به کارگران قبلی اضافه شود.

دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در مورد حضور کارگران چینی در زرند گفت: کارگران چینی طبق قرارداد، ماشین آلات و تجهیزات را نصب کرده و از ایران خارج خواهند شد.

 

 

Amiri-Zarand

 

به گزارش صدای زرند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل وضعیت سنگ آهن و نیاز کشور، وزیر صنعت و معدن تأکید دارند که کارخانه گندله سازی زودتر به بهره برداری برسد و در این راستا مسوولان پروژه تصمیم می گیرند برای تسریع در روند ایجاد کارخانه و نصب ماشین آلات و همچنین نصب تجهیزات کوره بلند، ۶۰ نفر به کارگران قبلی اضافه شود.

 
دکتر حسین امیری درباره حضور کارگران چینی در زرند اظهار کرد: با مطرح شدن این شایعه، بنده از مسوولان پروژه توضیح خواستم و فرمانداری زرند تأیید کرد که ۱۰۴ نفر کارگر چینی در کارخانه گندله سازی و فولاد مشغول به کار بوده اند.

 
وی افزود: به دلیل وضعیت سنگ آهن و نیاز کشور، وزیر صنعت و معدن تأکید دارند که کارخانه گندله سازی زودتر به بهره برداری برسد و در این راستا مسوولان پروژه تصمیم می گیرند برای تسریع در روند ایجاد کارخانه و نصب ماشین آلات و همچنین نصب تجهیزات کوره بلند، ۶۰ نفر به کارگران قبلی (ایرانی ها) اضافه شود.

دکتر امیری با بیان اینکه مسئولین و کارفرمای اصلی پروژه وعده داده هیچ کارگری کارش را از دست نمی دهد و قرار نیست این کارگران چینی جایگزین کارگر ایرانی شوند تصریح کرد: کارگران چینی باید از مرز هوایی وارد کشور شده و ویزای کار بگیرند و وزارت خارجه و اداره اتباع استانداری مطلع هستند و تا توجیه و نیاز نباشد، این کار صورت نمی‌گیرد.

 
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: روز گذشته مسوولان هلدینگ سرمایه گذار در پروژه های فولاد زرند در شورای اداری شهرستان حضور یافته و این توضیحات را ارائه کرده اند.

وی بیان کرد: قطعاً این کارگران چینی طبق قرارداد، ماشین آلات و تجهیزات را نصب کرده و از ایران خارج خواهند شد و قطعا دولت چنین اجازه ای نخواهد داد که این کارگران برای کار در کشور بمانند.

 

 

انتهای پیام/

 

مطالب مرتبط :

واردات کارگران چینی برای احداث کارخانه فولاد زرند

ورود ۲۷ کارگر چینی به فولاد زرند / باقی به تدریج می آیند

پاسخ «فولاد زرند ایرانیان» به خبر ورود کارگران چینی

رئیس اداره کار زرند: قرار نیست با ورود کارگران چینی‌ ایرانی‌ها بیکار شود

قراردادهای یک‌طرفه پای کارگران چینی را به ایران باز کرده است

افغان ها نرفتند چینی ها آمدند!