سیاست زدگی آفتی بزرگ در پویایی و شکوفائی برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است

رشیدی در گردهمایی مدیر مسئولین و رابطین کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان گفت: بنده در طول دوران تصدی خود از ورود مسائل سیاسی به محدوده کاری جلوگیری نموده ام چرا که سیاست زدگی خود آفتی بزرگ در پویایی و شکوفائی برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می شود.

رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند در گردهمایی مدیر مسئولین و رابطین کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان گفت: هدف از برگزاری اینگونه همایش ها را ارج نهادن به خدمات مدیران دلسوز کانون های فرهنگی و هنری مساجد و تبادل تجربه کاری در خصوص جذب جوانان به مساجد و ایجاد فضای رقابتی بین جوانان است.

 

masolin-canon-masajed-zarand-950715_-3

 

به گزارش صدای زرند، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند همزمان با چهارمین روز از ایام محرم الحرام گردهمائی مدیر مسئولین و رابطین کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان زرند با حضور محمد تکلو سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان و همراهان در محل مجتمع فرهنگی تربیتی سرتخت زرند برگزار گردید.

 

“احمد رشیدی” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت امام حسین (ع) هدف از برگزاری اینگونه همایش ها را ارج نهادن به خدمات مدیران دلسوز کانون های فرهنگی و هنری مساجد و تبادل تجربه کاری در خصوص جذب جوانان به مساجد و ایجاد فضای رقابتی بین جوانان و شناسایی و معرفی چهره های شاخص قرآنی و دینی و استفاده از ظرفیت این افراد برای تربیت نیروی انسانی در راستای فرهنگ سازی الگوهای مذهبی و دینی بیان نمود.

 

وی تصریح کرد: این اداره آمادگی کامل دارد با همکاری دبیرخانه استان نسبت به نشر عملکرد و فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون های مساجد در قالب بولتین های خبری اقدام نماید.

 

رشیدی در ادامه افزود: بنده در طول دوران تصدی خود از ورود مسائل سیاسی به محدوده کاری جلوگیری نموده ام چرا که سیاست زدگی خود آفتی بزرگ در پویایی و شکوفائی برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می شود.

 

رشیدی با اشاره به حضور آقای تکلو رئیس دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان کرمان را درجمع مدیران، مسئولین و رابطین کانون های فرهنگی و هنری مساجد زرند را غنیمتی بزرگ برشمرد و ابراز امیدواری نمود با استمرار اینگونه برنامه ها شاهد تحول فرهنگی در سطج جامعه باشیم.

 

انتهای پیام/

 

خبرنگار: اکبر ابراهیمی

 

 

مطالب مرتبط:

ساختمان خیرساز کانون حضرت زهرا(س) شهرک طالقانی زرند به بهره برداری رسید

زرند از شهرستان های فرهنگی و پویا است/ جذب مردم و جوانان به مسجد، یکی از اهداف مهم شکل گیری کانون های فرهنگی هنری مساجد است